Geplaatst 4 november 20223 jr. Populair bericht https://pixeldrain.com/u/LsR7aqsF hier nog een mapje met VOO jingles wel even uitpakken  gr jan V
Geplaatst 2 januari 20232 jr. Hele mooie compilatie. bedankt daarvoor. Zit genoeg in 😄  Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een filler die ze rond 1990 afspeelden als achtergrond. Het is eigenlijk geen muziek stuk, maar meer wat spacey geluiden, die uiteindelijk steeds hoger 'klimt' qua toonhoogte zeg maar. Het klinkt een beetje Ben Liebrand achtig qua sound, en werd ook gespeeld na afloop van de Grandmix 1990. Maar het werd ook als filler gebruikt / achtergrond tijdens de top 40 enzo, om er wat overheen te lullen over stijgers / zakkers etc.. 🙂  Hoop dat iemand weet wat ik bedoel. Er komt dus geen zang of ritme in voor. Anders zal ik wel een fragment posten.  Alvast bedankt !
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.