Geplaatst 13 februari 20232 jr. Populair bericht Eindelijk mijn hobby-setje thuis maar weer eens aangesloten. Helaas heb ik niet z'n mooie collectie als velen van jullie. En ben ik er ook niet zo zuinig op geweest, door alles maar te bewaren. Puur toeval is nu dat de eerste opname die ik toevallig pas is die van precies 20 jaar geleden. En wel van Evers Staat Op. Een opname met edits, dus alleen spraak en wat jingles. En in mono, want dan past er meer op een MD-tje. En in dit geval van Valentijnsdag 2003. En dat is in dit geval een vrijdag. Dus toen had je nog LIVE38 (Spelletje, waarbij kandidaten een liedje moeten raden, gespeeld door artiest met band in de studio). In dit geval Trijntje Oosterhuis. Henk Blok was er nog niet, wel Niels en Rick. En vrijdag, dus ook Peter Heerschop is er ook. 20020214_0725-0959_R538_Evers-staat-op_Edwin-Evers_edits.mp3 | bestandsnaam is verkeerd, moet 2003 zijn ipv 2002. 13 februari 20232 jr. bewerkt door Rrrricky
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.