Spring naar bijdragen

Tim Ridder (=Bart van Leeuwen) Radio Mi Amigo 1 Maart 1976


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

Mooi stukje weer, Henk

Dat euvel met die terugslag van die FAL zat m' in de stand van de 'gasregelaar'..............

Wat een $##%@@$ ding was dat! Ik heb toen toch nog wel iets geraakt denk ik, (zonder schouder op het laatst😁) Maar de regen zat helaas op mijn bril.

Azijnpi**ers daar,die veel hogere pieten,Nooit geen woord van waardering van hun gehad,terwijl je je best stond te doen.

Ze hadden al jarenlang van hetzelfde laken en pak voorbij zien komen natuurlijk.

Onaantastbaar aan de top......En als je wat fout deed dan was je weer aan de beurt.

Nee voor mij hoefde het niet.

 

Ik draaide veel liever plaatjes.

Je kan een plaatje 500 keer draaien,maar als het luisterend publiek het niet leuk vind,dan haalt het nooit de Top40.

Zo ook daar.........

bewerkt door Moby
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha ha, geweldig al deze verhalen.

Ik heb niets gemist en zo als er heden ten dagen romantisch tegen dienstplicht aangekeken wordt.

Opvoedkundige werking zo als vroeger bij de dienstplicht, zie de verhalen hierboven.

Worden ze man en leren hun verantwoording te dragen zeggen voorstanders nu.

 

Theo

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.