Geplaatst 4 mei 20232 jr. Populair bericht Fred en Kevin zijn de mensen die elke vrijdag 'de dolle vrijdag avond show' maken. Het zijn bijzondere mensen, en ik vond dat ze het verdienen om in de grote wereld pop groepen te gaan ontmoeten. Bij elkaar zitten aan de keuken tafel en het laten gebeuren. Muziek is in staat om te verbinden, en dat zag je gisteravond ook heel mooi gebeuren. Ik vind het bijzonder dat ik hier bij mag zijn en als vliegende kiep voor de drankjes en de hapjes te zorgen. Fred af en toe even wat in het oor fluisteren, want een oortje kan er bij ons natuurlijk niet af 😊 Gisteravond (3-5) ging het gebeuren en we hebben een mooie en vooral gezellige avond met The Hack gehad. Henri en Erik waren gekomen, René was verhinderd. Een uur uitzending opgenomen, met muziek en leuke gesprekken. Het resultaat is aanstaande vrijdag te beluisteren op 918 KHz en via de diverse kiwi sdr ontvanger via het internet. De dolle vrijdag avond show, van af 18.00 uur. Fred en Kevin waren zeer tevreden en blij met de handtekeningen. Reactie vandaag van de groep: THE HECK Gisteren een topavond gehad bij radio TPOT in het altijd mooie Gasselternijveen. Morgen te beluisteren in de ether en via de betere streamingsfaciliteiten. Theo, Fred en Kevin bedankt voor het vakmanschap en een onvergetelijke avond! De kop is er af en op naar meer groepen voor zo een prachtige avond. Fred en Kevin waren blij en gelukkig was het personeel nog gebleven toen ik ze laat op de avond terug heb gebracht. Al met al en fantastisch verjaardag cadeau.👍 Theo 4 mei 20232 jr. bewerkt door radio tpot
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.