Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Wat ik me afvraag is of de initiatief nemers achter Project Red Sands nog actief zijn? Robin Adcroft is inmiddels overleden en de site is na 2021 niet meer bijgewerkt. Ook kan je aan huidige foto's zien dat aangebrachte verbeteringen inmiddels weer vernield zijn, o.a. de mast moest het ontgelden door niet gewenste betreders van het fort en je kan nu ook zien dat de in aanbouw zijnde loopbrug van Guntower-1 naar de Control Tower ook weer is vernield, hangt los aan de Control Tower.

Op de site staat ook deze informatie:

"In April 2017 Project Redsand CIO (Registered number 1172590) was formed, taking over from the original charity. A new team of trustees have been elected, and we hope the new team can continue the good work started by the original trustees."

Dus, wie weet of er in de toekomst nog aandacht is voor het opknappen (al lijkt me dat een monsterklus, nog afgezien van de vele florijnen die het gaat kosten) van de torens.

Henk Kruize

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.