Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Een prima niche op de klippen gelopen en naar de kelder gegaan

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Onlangs beluisterde ik een opname uit augustus 2021, de Mi Amigo revival vanaf de zeekant in Zeebrugge Vlaanderen. Dit evenement was de basis onder de start van wat men in 2022 en deels 2023 Mi Amigo " de Echte" noemde. Was natuurlijk niet correct maar hoppa vooruit dan maar als je op die manier je prima niche een naam wil geven. Met veel ambitie van start met Hofman, B Broek, Jacobs, Eden, Schipper en later nog van Leeuwen  en Beekman. En eerlijk is eerlijk het klonk als een klok en vele vele ex zeezender Amigo's werden vaste luisteraar, Het station had het in zich toe te treden tot de happy few van waardevolle herinneringsstations die vanuit NL en de UK te beluisteren zijn. Wat mij betreft verdienden ze en kregen ze een plaats in mijn persoonlijke rijtje van stations op LPAM en/of internet. Caroline Main, 192 Radio st Norderney, Boom Radio en Boom Light. Stations die met kop en schouder uitsteken  boven de honderden op internet , die met alle goede bedoelingen,  net niet boven dat hobby niveau uitkomen. Maar dan opeens als donderslag bij heldere hemel werd de stekker eruit getrokken in die vorm en verdwenen de creatieve vertrouwde namen uit 74-78 en werd het nonstop meer van het zelfde zoals er honderden non stop oldies stations zijn te vinden en waar je maar snel aan voorbij gaat. Langzamerhand bleek dat er een herstart zou komen en die is er nu dus. Maar de prima niche- het usp is overboord gezet. Al luisterend merk ik dat het kenmerkend onderscheidende weg is. Zal ook niet terug komen me dunkt. Enkele "de Echte" kruimels zijn verhuisd naar een Rotterdams oldiessation, tja. Tis jammer Luu.

Foto Backhus Germany

Mi Amigo summer 79 verbeterd backhus.jpg

bewerkt door Marinebroadcasters
wissel photo

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.