Posted May 25, 20241 yr Popular Post Ik heb een grote doos cassettes op de kop getikt met daarin o.a. veel opnames van het KRO programma "In Antwoord op uw schrijven" gepresenteerd door Edvard Niessing. Deze ga ik de komende maanden digitaliseren om hier met elkaar te delen zodat dit niet verloren gaat. Vandaag begin ik met 11 Oktober 1985 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 25, 20241 yr Geweldig zeg!!! Een van mijn favoriete radioprogramma's uit die tijd. Ik heb er veel platen uit opgenomen. Edvard ook een van mijn favoriete dj's uit die tijd.
May 27, 20241 yr Author Popular Post Vandaag de volgende van deze reeks. Niet heel toepasselijk voor de tijd van het jaar. Maar bij deze de kerstuitzending van 1984. 21 December 1984 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 27, 20241 yr 21 minuten geleden zei Robin1981: Vandaag de volgende van deze reeks. Niet heel toepasselijk voor de tijd van het jaar. Maar bij deze de kerstuitzending van 1984. 21 December 1984 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Bedankt hiervoor
May 30, 20241 yr Popular Post 4 uur geleden zei Marcel Ampt: Hoe heet de tune van In Antwoord op uw schrijven?
June 7, 20241 yr Author Popular Post Weer een nieuwe uitzending 26 Oktober 1984: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up