Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Toen ik in Maart 2019 richting Calais reed hoorde ik op een Belgisch radiostation een deel van een Top Honderd met allemaal

zeg maar Pride nummers, dwz te doen met vrijheid van seksualiteit oid. Een van de Nummers was bijv. Christine & the Queens met IT, waarin ze zingt dat ze nu een man is. 

Mijn vraag is -heeft een Uwer deze Top Honderd in Uw bezit en als extra vraag wat de correcte titel was van deze Top Honderd? Ik vond het een erg originele Top Honderd.

Omni is U eeuwig dankbaar!! ;) 

Geplaatst
  • Auteur

Geen idee radiovrienden, ik heb werkelijk geen idee. De nummers die ze draaiden (van wat ik me ervan kan herinneren) waren allemaal 'pride' achtig. Ik heb nog eens nagekeken en het was Vrijdag 2 aug 2019, dus een beetje later dan mrt 2019!!

Geplaatst

Ik vermoed Omni dat we het, min of meer, over deze 2019 3FM-lijst hebben.

https://www.hitnoteringen.nl/hitlijsten/npo-3fm-pride-list/2019

Van maandag 29 juli tot en met vrijdag 2 augustus staat NPO 3FM in het teken van Pride. Luisteraars kunnen dan nummers aanvragen die hen kracht geven. In aanloop naar de Canal Parade zendt NPO Radio 3FM op vrijdag 2 augustus tussen 09.00 en 18.00 uur de 3FM Pride List uit. Luisteraars bepalen de lijst door hun favoriete Pride-track door te geven via de 3FM-app. Bron: BNNVARA/BM

https://www.broadcastmagazine.nl/tag/pride-amsterdam/ 

Nu nog uitzoeken welk radiostation op die dag deze lijst van 3FM uitzond?

fijne zondag, Hans

bewerkt door Hans Hendriks
*) vanwege nieuwe link naar hitlijst

Geplaatst
  • Populair bericht
Geplaatst
  • Populair bericht

09:00-10:00   Frank van der Lende & Eva Koreman

10:00-13:00   Jorien Renkema

13:00-16:00   Angelique Houtveen

16:00-18:00   Rob Janssen

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben U allen zeer dankbaar, beste Forumvrienden. Ik moet deze uizending dan deels in Belgie hebben opgepikt.

De datum klopt, die heb ik in mijn 'travel guide van Omni' gechecked. Ik vertrok ongeveer 1000 uur vanuit Mijdrecht en moet dus ongeveer 1130 uur Belgie zijn binnen gereden. IT van C & the Q draait ongeveer 1145 uur, dus de timing klopt perfect. BESTE VRIENDEN: ZEER ZEER BEDANKT!!

OMNI ;) 

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.