Geplaatst 11 juli11 jul Populair bericht Opnames van Dick Palmer op Radio Caroline worden niet zoveel aangeboden, ik heb net deze opname afgespeeld en wil hem met jullie delen. Dick Palmer vanaf middernacht in Juni 1973. De juiste dag heb ik niet kunnen achterhalen, misschien weet iemand op het forum dit, Dick draait leuke muziek, o.a. "All the love of the universe"-Santana, welke later, door Norman Barrington bewerkt, de tune van Radio Seagull zou worden, verder babbelt Dick lekker over wat er allemaal aan boord van de Mi Amigo zich afspeelde. Leuk om naar te luisteren.Radio Caroline - Juni 1973 - 259+389 - middernacht - Dick Palmer "Night trip". Deze opname heb ik jaren geleden gedownload bij "Offshoreradio.org"pixeldrainCaroline 1973 06 XX Dick Palmer 0000-0100.mp3This file has been shared with you on pixeldrainVeel luisterplezierHenk Kruize
Geplaatst 11 juli11 jul Dankjewel Henk, voor dit moois!Ik ga helemaal uit mijn dak! Wat een geweldige kwaliteit en daarbij zo mooi om het dreunen van de generatoren te horen tijdens de gesproken tekst. Top! Ik voel me weer helemaal jong als ik hier naar luister! 👍
Geplaatst 11 juli11 jul 2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Opnames van Dick Palmer op Radio Caroline worden niet zoveel aangeboden, ik heb net deze opname afgespeeld en wil hem met jullie delen. Dick Palmer vanaf middernacht in Juni 1973. De juiste dag heb ik niet kunnen achterhalen, misschien weet iemand op het forum dit, Dick draait leuke muziek, o.a. "All the love of the universe"-Santana, welke later, door Norman Barrington bewerkt, de tune van Radio Seagull zou worden, verder babbelt Dick lekker over wat er allemaal aan boord van de Mi Amigo zich afspeelde. Leuk om naar te luisteren.Radio Caroline - Juni 1973 - 259+389 - middernacht - Dick Palmer "Night trip". Deze opname heb ik jaren geleden gedownload bij "Offshoreradio.org"pixeldrainCaroline 1973 06 XX Dick Palmer 0000-0100.mp3This file has been shared with you on pixeldrainVeel luisterplezierHenk KruizeOnmiskenbaar een opname die ik jaren geleden al in kwaliteit verbeterde, ik herken het begin van het uur en ook de grootte van de file. Doet me goed het in de replay weer tegen te komen. Tis uur 1 van in totaal 3 Palmer uren op Caroline.Samen met Norman B bepalend voor de sound in de nachtelijke uren van Caroline 259/389. Dick was voor 70 % verantwoordelijk voor de wederopbouw van de Mi Amigo in 1972. Tussen october 65 en kerst 66 was hij captain en deejay op the Knock John Tower voor Radio Essex/BBMS. Paul de Haan.
Geplaatst 11 juli11 jul 6 minuten geleden zei Marinebroadcasters:Onmiskenbaar een opname die ik jaren geleden al in kwaliteit verbeterde, ik herken het begin van het uur en ook de grootte van de file. Doet me goed het in de replay weer tegen te komen. Tis uur 1 van in totaal 3 Palmer uren op Caroline.Samen met Norman B bepalend voor de sound in de nachtelijke uren van Caroline 259/389. Dick was voor 70 % verantwoordelijk voor de wederopbouw van de Mi Amigo in 1972. Tussen october 65 en kerst 66 was hij captain en deejay op the Knock John Tower voor Radio Essex/BBMS.Paul de Haan.En diesel technieker. Hij bracht de ww2 generator op Knock John weer tot leven, spaarde Roy Bates veel geld uit, hoefde niet een generator aan te schaven voor zijn low budget Radio Essex. Hij promoveerde van soldaat op het fort naar Captain en verdiende eeuwige roem. Wow...far out...zou Palmer toen al hebben gezegd.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.