Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Caroline Juni 1973 259 en 389 Dick Palmer "Night trip"

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Opnames van Dick Palmer op Radio Caroline worden niet zoveel aangeboden, ik heb net deze opname afgespeeld en wil hem met jullie delen. Dick Palmer vanaf middernacht in Juni 1973. De juiste dag heb ik niet kunnen achterhalen, misschien weet iemand op het forum dit, Dick draait leuke muziek, o.a. "All the love of the universe"-Santana, welke later, door Norman Barrington bewerkt, de tune van Radio Seagull zou worden, verder babbelt Dick lekker over wat er allemaal aan boord van de Mi Amigo zich afspeelde. Leuk om naar te luisteren.

Radio Caroline - Juni 1973 - 259+389 - middernacht - Dick Palmer "Night trip". Deze opname heb ik jaren geleden gedownload bij "Offshoreradio.org"

pixeldrain
No image preview

Caroline 1973 06 XX Dick Palmer 0000-0100.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

Veel luisterplezier

Henk Kruize

1973 sticker.jpg

Geplaatst

Dankjewel Henk, voor dit moois!

Ik ga helemaal uit mijn dak!

Wat een geweldige kwaliteit en daarbij zo mooi om het dreunen van de generatoren te horen tijdens de gesproken tekst. Top! Ik voel me weer helemaal jong als ik hier naar luister! 👍

Geplaatst
2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Opnames van Dick Palmer op Radio Caroline worden niet zoveel aangeboden, ik heb net deze opname afgespeeld en wil hem met jullie delen. Dick Palmer vanaf middernacht in Juni 1973. De juiste dag heb ik niet kunnen achterhalen, misschien weet iemand op het forum dit, Dick draait leuke muziek, o.a. "All the love of the universe"-Santana, welke later, door Norman Barrington bewerkt, de tune van Radio Seagull zou worden, verder babbelt Dick lekker over wat er allemaal aan boord van de Mi Amigo zich afspeelde. Leuk om naar te luisteren.

Radio Caroline - Juni 1973 - 259+389 - middernacht - Dick Palmer "Night trip". Deze opname heb ik jaren geleden gedownload bij "Offshoreradio.org"

pixeldrain
No image preview

Caroline 1973 06 XX Dick Palmer 0000-0100.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

Veel luisterplezier

Henk Kruize

1973 sticker.jpg

Onmiskenbaar een opname die ik jaren geleden al in kwaliteit verbeterde, ik herken het begin van het uur en ook de grootte van de file. Doet me goed het in de replay weer tegen te komen. Tis uur 1 van in totaal 3 Palmer uren op Caroline.Samen met Norman B bepalend voor de sound in de nachtelijke uren van Caroline 259/389. Dick was voor 70 % verantwoordelijk voor de wederopbouw van de Mi Amigo in 1972. Tussen october 65 en kerst 66 was hij captain en deejay op the Knock John Tower voor Radio Essex/BBMS.

Paul de Haan.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Marinebroadcasters:

Onmiskenbaar een opname die ik jaren geleden al in kwaliteit verbeterde, ik herken het begin van het uur en ook de grootte van de file. Doet me goed het in de replay weer tegen te komen. Tis uur 1 van in totaal 3 Palmer uren op Caroline.Samen met Norman B bepalend voor de sound in de nachtelijke uren van Caroline 259/389. Dick was voor 70 % verantwoordelijk voor de wederopbouw van de Mi Amigo in 1972. Tussen october 65 en kerst 66 was hij captain en deejay op the Knock John Tower voor Radio Essex/BBMS.

Paul de Haan.

En diesel technieker. Hij bracht de ww2 generator op Knock John weer tot leven, spaarde Roy Bates veel geld uit, hoefde niet een generator aan te schaven voor zijn low budget Radio Essex. Hij promoveerde van soldaat op het fort naar Captain en verdiende eeuwige roem. Wow...far out...zou Palmer toen al hebben gezegd.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.