Geplaatst 23 juli23 jul DagIk merk dat ik soms niet alle nieuwe bijdragen in een topic te zien krijg als ik de knop nieuwe bijdragen gebruik.Vaak denk ik dan, wat vreemd de bovenstaande bijdragen ken ik helemaal niet.En dan scrol ik door naar de laatste bijdrage die ik dan wel gelezen heb.Eerst dacht ik nog dat het wel aan mij zal liggen, maar nu ik er op let, zie ik geen fouten die ik zelf maak.Het gebeurt soms dat ik het forum een paar uur niet bezoek, op nieuwe bijdragen klik en dan zie ik dat er meerde er bij gekomen zijn in 1 topic.Terwijl de knop mij naar de laatste bijdrage ervan brengt, en deze ook aangeeft dat deze nieuw is.De niet gelezen bijdragen staan ook niet als nieuw dan vermeld terwijl ik ze na het laatste bezoek niet gezien heb.En dus allemaal nieuwe berichten voor mij zijn.Het vreemde is ook dat het niet in alle topics gebeurt en ook niet in een specifiek deel v/h forum.Theo
Geplaatst 23 juli23 jul Op de pagina ongelezen bijdrage kun je op de knop Toon filters klikken misschien moet je die aanpassen. 23 juli23 jul bewerkt door PowerMusic tekst aangepast
Geplaatst 25 juli25 jul Auteur Ik vermoed dat ik het gevonden heb 😀Bij instellingen een vinkje verplaatst, hopelijk was het dit.Bij de laatste update zijn er allerlei instellingen veranderd of er bij gekomen.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.