Geplaatst 28 augustus28 aug Beste Mensen, Wie heeft nog opnamen van eht KRO-radioprogramma: krachtvoer met o.a. Jeroen van Merwek en harrie Jekkers? Van Landgenoten had ik enkele stukjes, maar door een crash ben ik dit kwijtgeraakt. Groeten van Erik
Geplaatst 29 augustus29 aug Deze serie heb ik in 2021 hier gedownload https://www.mediafire.com/folder/7mfxchv2fy010/landgenoten
Geplaatst 2 september2 sep Auteur Beste mensen,Kan iemand mij helpen met de link naar de opnamen van krachtvoer?Bedoel kan iemand het tijdelijk plaatsen als Wetransfer?Het lukt mij als blinde niet.Maar ik ben een fan van dit soort radioprogramma's.Indertijd was ik de jong om het op te nemen.Groeten van Erik
Geplaatst 4 september4 sep Op 2-9-2025 om 22:16 zei cultuurzoeker:Beste mensen,Kan iemand mij helpen met de link naar de opnamen van krachtvoer?Bedoel kan iemand het tijdelijk plaatsen als Wetransfer?Het lukt mij als blinde niet.Maar ik ben een fan van dit soort radioprogramma's.Indertijd was ik de jong om het op te nemen.Groeten van ErikGa naar link zoals Maarten de Ruiter heeft aangegevenKlik dan rechts op de ''down arrow" van het bestand dat je wilt hebbenKlik daarna op downloadDaarna klikken op de blauwe balk ''Download''Bestand komt binnen (die van mij heeft een ''pop up'' blokkeerder)Hopelijk lukt het zoOmni
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.