Geplaatst 17 september17 sep ......geen MG. Maar een Fiat Spider 124 uit circa 1970, kijk maar goed naar de achterkant. Wij hebben twee MG B's gehad en die zien er iets anders uit. Out maakte ook met veel geestdrift commercials voor het merk Fiat. Eén en ander kwam ik tegen in het boek van Marjan van den Dorpe. Leuk geschreven allemaal. Zeker de omstandigheden waaronder zij kennis maakte met de zeezender Veronica, toeval dus. Mijn kennismaking met zeezenders in juni 1964 was ook het gevolg van een toevallige visles aan de Loosdrechtse Plassen. Ook beschrijft Marjan de auto die ze in het gezin hadden, een Simca Beaulieu, voor die tijd een serieus automobiel die afgeleid was van Ford. Je had de keus uit een 1300 cc vier cylinder versie en zelfs een versie met een V8 motor. In 1972 kochten mijn toen verloofde en hedentendage echtgenote en ondergetekende van kapper Jan de Visser in Zoutelande voor 400 Gulden een donkerblauwe Simca Ariane, handgeschakeld 3 versnellingen aan het stuur en zo´n ruime voorbank ipv losse stoelen. Na 8 weken was het bij Friesche Palen in FrYslan einde oefening voor de Simca, ik blies de motor op....althans dat volgens de ANWB Wegenwachter. Het werd de sloop.Foto´s dhr Simon Imca en mevr Frederika Iat.Paul de Haan 17 september17 sep bewerkt door Marinebroadcasters
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.