Geplaatst 29 oktober29 okt Populair bericht "Container cassette": BBC R1 09 Maart 1980 Nrs 25-1 Top 40 (incl een paar edits tijdens originele opname, maar ook van de DJ zelve) Vele bekende nummers, ook een paar, die in NL niets deden of niet zijn uitgebracht.pixeldrainBBC R1 09 Mrt 1980 Top40 Nrs 25-1.mp3This file has been shared with you on pixeldrain
Geplaatst 29 oktober29 okt Kan zo op de middengolf uitgezonden worden, zonder filters 😀Er zit niet veel hoog meer in, maar gezien de staat v/d bandje, valt het me nog mee.Theo
Geplaatst 29 oktober29 okt Auteur 1 minuut geleden zei Theo PE1OPQ:Kan zo op de middengolf uitgezonden worden, zonder filters 😀Er zit niet veel hoog meer in, maar gezien de staat v/d bandje, valt het me nog mee.TheoMerken waar ik nog nooit van gehoord heb, dan weet je het wel. Voor mij is het altijd TDK geweest. Zelfs nu nog spelen die haarzuiver af!
Geplaatst 29 oktober29 okt TDK Sony blijken na 40 jaar het beste bewaard te zijn.Mijn dure BASF chrome laten het nu een beetje afweten, ze zijn minder knisperend hoog vergeleken met de TDK/Sony.Slecht is een ander begrip, dat zijn ze niet.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.