Geplaatst 4 november4 nov Populair bericht Vanaf 1 September 1974 moesten de radiofreaks in Nederland het doen met Hilversum-3, Radio Mi Amigo en in de avonduren Radio Luxemburg of Caroline, man, wat miste ik Veronica en Noordzee..... Toch luisterde ik liever naar Mi Amigo als naar H'sum-3. Peter van Dam, Joop Verhoof, Bert Bennett en Frans van der Drift maakten er nog wat leuks van, als was het niet het niveau van Veronica en RNI.Ik deel met jullie de laatste Frans van der Drift show, dank aan Oldies45 die in 2005 deze digitale opname met mij deelde.Radio Mi Amigo - 18 Januari 1975 - 1400-1600 uur - Laatste Frans van der Drift show.pixeldrain01 750118 1400-1600 FransVdDrift1400-1600Last Show.mp3This file has been shared with you on pixeldrainGroetHenk Kruize
Geplaatst 9 november9 nov Met als gasten diverse Nederlandse artiesten waaronder leden van de groep Lemming. 9 november9 nov bewerkt door SternRadio
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.