Geplaatst 15 november15 nov Populair bericht Mei 1985, mijn echtgenote en ik hadden in April 1985 de sleutels gekregen van ons nieuwbouwhuis in Nuenen en uiteraard na een paar weken klussen werd er weer in een slaapkamer mijn "Radio Shack" gebouwd. Voor ons een nieuw begin, en.... het was de hoogtij voor Laser 558. De "Sixties sunday" was toen mijn absolute favoriet, tel daar ook nog eens bij op dat de ontvangst van Laser 558 in Nuenen ronduit perfect was. Waar ik was, was ook mijn portable afgestemd op "Faiv Faiv Eeght"... mijn echtgenote kreeg er soms een punthoofd van... ;)Luister lekker mee...Laser 558 - 12 mei 1985 - 1204-1300 - Sixties Sunday - live - Chris Carsonhttps://pixeldrain.com/u/6Ns2vug9Laser 558 - 12 mei 1985 - 1300-1409 - Sixties Sinday - live - Tommy Rivershttps://pixeldrain.com/u/nxfKhafJFijne ZaterdagHenk Kruize 16 november16 nov bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 16 november16 nov En de andere is, zoals de opname aangeeft, Tommy Rivers. En het is Charlie Wolf zonder de e.
Geplaatst 16 november16 nov Auteur 2 uur geleden zei Hans Hendriks:*) Liz West moet zijn Chris CarsonIs aangepast Hans, straks ook even in mijn database corrigeren.bedanktHenk1 uur geleden zei Vincent:En de andere is, zoals de opname aangeeft, Tommy Rivers.En ook deze is aangepast, op de CD-R staat recht onder deze opname eentje van Charlie Wolf... blijkbaar bij het intypen over het hoofd gezien.Dank voor de correctieHenk
Geplaatst 16 november16 nov *) tweede opname is Tommy Rivers en niet Charlie Wolf. (Op 51 minuten in eerste opname kondigt Chris Carson hem ook aan.)
Geplaatst 16 november16 nov Auteur 35 minuten geleden zei Hans Hendriks:tweede opname is Tommy Rivers en niet Charlie Wolf.is aangepast Hans, deze opname komt van een CD-R met daarop zo'n 30 verschillende Laser 558 opnames en ik heb er bij het intypen van deze posting even naast gekeken. De eerste opname stond wel verkeerd op de CD-R Liz West moest zijn Chris Carson. Tja, soms gaat het goed en soms gaat het fout.... En weet je wat ik dan zo mooi vind? De forumleden die met de stofkam door de opnames gaan en foutieve meldingen aangeven, zo maken we het elke keer mooier voor elkaar.Wie had gedacht toen dit alles uitgezonden werd, ook de dingen uit de jaren 60 en 70, dat er 40 tot 60 jaar na datum nog zoveel interesse, kennis en passie voor deze oude opnames is!!!!Fijne Zondag en ik ga morgen weer verder met het overzetten van mijn vele CD-R plaatjes met mp3 zeezenderopnames en deel dan weer de leukste dingen op deze site.Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.