Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Laser 558 12 Mei 1985 Sixties Sunday met Chris Carson en Tommy Rivers

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Mei 1985, mijn echtgenote en ik hadden in April 1985 de sleutels gekregen van ons nieuwbouwhuis in Nuenen en uiteraard na een paar weken klussen werd er weer in een slaapkamer mijn "Radio Shack" gebouwd. Voor ons een nieuw begin, en.... het was de hoogtij voor Laser 558. De "Sixties sunday" was toen mijn absolute favoriet, tel daar ook nog eens bij op dat de ontvangst van Laser 558 in Nuenen ronduit perfect was. Waar ik was, was ook mijn portable afgestemd op "Faiv Faiv Eeght"... mijn echtgenote kreeg er soms een punthoofd van... ;)

Luister lekker mee...

Laser 558 - 12 mei 1985 - 1204-1300 - Sixties Sunday - live - Chris Carson

https://pixeldrain.com/u/6Ns2vug9

Laser 558 - 12 mei 1985 - 1300-1409 - Sixties Sinday - live - Tommy Rivers

https://pixeldrain.com/u/nxfKhafJ

Fijne Zaterdag

Henk Kruize

Laser 1984 558 sticker 01.jpg

bewerkt door Henk-Anna Loog

• Henk-Anna Loog changed the title to Laser 558 12 Mei 1985 Sixties Sunday met Chris Carson en Charly Wolfe
Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Hans Hendriks:

*) Liz West moet zijn Chris Carson

Is aangepast Hans, straks ook even in mijn database corrigeren.

bedankt

Henk

1 uur geleden zei Vincent:

En de andere is, zoals de opname aangeeft, Tommy Rivers.

En ook deze is aangepast, op de CD-R staat recht onder deze opname eentje van Charlie Wolf... blijkbaar bij het intypen over het hoofd gezien.

Dank voor de correctie

Henk

• Henk-Anna Loog changed the title to Laser 558 12 Mei 1985 Sixties Sunday met Chris Carson en Tommy Rivers
Geplaatst
  • Auteur
35 minuten geleden zei Hans Hendriks:

tweede opname is Tommy Rivers en niet Charlie Wolf.

is aangepast Hans, deze opname komt van een CD-R met daarop zo'n 30 verschillende Laser 558 opnames en ik heb er bij het intypen van deze posting even naast gekeken. De eerste opname stond wel verkeerd op de CD-R Liz West moest zijn Chris Carson. Tja, soms gaat het goed en soms gaat het fout.... En weet je wat ik dan zo mooi vind? De forumleden die met de stofkam door de opnames gaan en foutieve meldingen aangeven, zo maken we het elke keer mooier voor elkaar.

Wie had gedacht toen dit alles uitgezonden werd, ook de dingen uit de jaren 60 en 70, dat er 40 tot 60 jaar na datum nog zoveel interesse, kennis en passie voor deze oude opnames is!!!!

Fijne Zondag en ik ga morgen weer verder met het overzetten van mijn vele CD-R plaatjes met mp3 zeezenderopnames en deel dan weer de leukste dingen op deze site.

Henk Kruize

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.