Geplaatst 19 uur geleden19 u. Populair bericht Deze opname heb ik vorig jaar al eens aangeboden maar de link is allang verlopen, dus... in de reload. Caroline had op Zondag 25 Maart 1973 veel problemen met de generator en regelmatig viel de zender uit. Ik heb vanaf de ochtend Caroline toen opgenomen, alleen, als 18 jarige, zat ik niet zo goed in de slappe was.. je weet wel.. cashflow probleem, en ik had nog maar 1 leeg bandje dus zitten er heel wat knipjes in. Opgenomen in Geldrop van mijn Greatz Page portable en een Philips N4307 recorder.Sweet MemoriesRadio Caroline - 25 Maart 1973 - Generatorproblemen met o.a. Peter Brain (=Peter van Dam) Gerard van der ZeepixeldrainCaroline 1973-03-25 Generator problemen gedurende de hele...This file has been shared with you on pixeldrain
Geplaatst 2 uur geleden2 u. ...... als 18 jarige, zat ik niet zo goed in de slappe was.. je weet wel.. cashflow probleem.......Ja, ja..... Henk!Daarom gebruikte ik altijd 'één spoor van de band/tape´!Dus kon ik één band/tape van de bandrecorder 4x gebruiken om iets op te nemen.....😆Bedankt voor de mooie opname,HA
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.