Geplaatst Gisteren om 12:151 d. Ja hoi,In 2019 kreeg ik na afloop van mijn stage als online webredactie-stagiair bij Sky Radio een studio plopkap mee, die daar voorheen werd gebruikt door de nieuwslezer. Heeft sindsdien een paar jaar dienst gedaan als mijn eigen plopkap, maar begint nu wel echt wear en tear te vertonen (ik denk voornamelijk dat de zon er net een keer te vaak op gestaan heeft, want aan één kant is het schuim broos geworden en afgescheurd/afgebrokkeld).Voordat ie helemaal definitief als 'afgeschreven' en verloren kan worden beschouwd, wil ik vragen of er hier nog mensen zijn die dingen van Sky Radio verzamelen en voor wie dit bijvoorbeeld superleuk in de kast zou staan. Bevat het oude logo (zoals Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren nog te zien) zoals in 2019 nog gebruikt werd. 😊 (Foto's volgen nog, indien er interesse is)Zoals de topictitel schrijft, ik wil graag ruilen, want ik zou er graag een nieuwe, degelijke studiokwaliteit plopkap voor terugkrijgen voor eigen gebruik. Kun je voor 2 tientjes ( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren ) al ergens vandaan toveren, dus voor twee tientjes zou je zomaar een op de radio gebruikt attribuut in je verzameling kunnen toevoegen ^^ gisteren om 12:151 d. bewerkt door Samba-boy
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.