Geplaatst 5 uur geleden5 u. Kijk net even op Blogs, altijd een van de interessantste pagina's, alleen deze keer een hele reeks "Top lijsten"... "Top 100 Limburg"- "Heaven Top 150"-"Top 100 van Noord Holland"-"Flashback Top 100 1978"-"Top 500 Zero's"-"De Willie Album 500".... What's next???? Kijk, zulke lijsten scoren altijd, maar... echt? Kunnen we niet een iets anders doen als een "Top 100 Weet-ik-veel"? Een special over een muziekstroming, Covers versus originele songs, een centrale artiest... ik noem maar...Henk Kruize
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Hangt er vanaf, Henk.Ik zou wel eens graag een Top 100 "nummers die zeer goed zijn, maar nooit in de hitparade hebben gestaan rond hun tijd" willen zien!Ik kan er zo 30 noemen!!Omni!
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Omnivoor:Hangt er vanaf, Henk.Ik zou wel eens graag een Top 100 "nummers die zeer goed zijn, maar nooit in de hitparade hebben gestaan rond hun tijd" willen zien!Ik kan er zo 30 noemen!!Omni!Deze website noemt er ook dertig Omni en je kan er nog veel meer dan 100 beluisteren. Weet niet of je 'm al kent? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 35 minuten geleden35 min. Kende ik nog niet, HH, ga gelijk eens kijken of er een paar 'van mij' tyssen zitten ;)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.