Geplaatst Gisteren om 11:151 d. Populair bericht 1978 was een erg leuk "Mi Amigo jaar", de (live) programma's klonken erg leuk de 50kW zender aan boord (die naar ik weet maar 35 kw was) gaf een prima en super helder signaal. Op mijn zolderkamer draaiden de recorders overuren om alles op te nemen. Mijn ouders snapten er niks van, "hedde nouw nog nieh genoeg jongen???" vroeg mijn vader regelmatig als ik weer met een stapel Shamrock banden thuis kwam, aangeschaft bij Electro / HiFi zaak "Huub Heuts" in Geldrop. Die man wreef altijd in zijn handen als ik zijn winkel binnenkwam en hem verloste van zijn voorraad geluidsbanden, in gedachten zag hij zijn dagelijkse omzet weer stijgen....Uit die tijd komt volgende opname die ik net in de CD-R speler had, Mi Amigo van 3 Augustus 1978, 6 dagen voor mijn 23e verjaardag. Johan "Put your hand on the radio, feel the love of God, and send me all your money" Maasbach en Johan Visser. Was een download bij "de buren" in 2004 en bij mij op CD-R "Mi Amigo disc 5 - track 18". Radio Mi Amigo - 3 Augustus 1978 - 0700-0800 - Johan Maasbach (0700-0730) en Johan Visser (0730-0800) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. Dankzij jouw radiogekte is er toch mooi heel wat radioactief erfgoed veilig gesteld. Die Maasbach was nog slechter te verdragen dan Toornvliet. Ik snapte dat deze uitzendingen voor de broodnodige centjes waren maar bij beide zapte ik een half uurtje naar een andere zender.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.