Geplaatst 1 uur geleden1 u. Aan 1979 heb ik leuke herinneringen, drie zeezenders, en een vakantie waarin ik samen met echtgenote Plonie regelmatig naar Scheveningen ging en dan uiteraard met radio-cassette recorder en een voorraad blanco C-60 cassetjes en... opnemen maar aan het strand. Een minpuntje was er in die zomervakantie en dat was regen, regen, regen en nog meer regen in mijn vakantieweken. En regende het niet dan stond er zo'n harde wind aan het strand dat je daags daarna nog een hoop strandzand uit je haren en kleren plukte. Toch was het mooi, met regenjas aan over het strand, de radio op Mi Amigo, DelMare of Caroline... Als er eenmaal "zeezender DNA in je lijf zit dan doe je zulke dingen die een "normaal" (maar wat is normaal???) mens niet zou doen.Een leuke uit dat jaar, Radio Mi Amigo vanaf de Magdalena, Tom de Bree sluit zijn programma af en Johan Vermeer neemt het over. Johan was, in mijn point-of-vieuw, samen met Eric Mess en ferry Eden een van de betere DJ's.Digitale kopie= "de buren" in 2007 - Mijn archief: CD-R "Mi Amigo disc-24 track-12"Radio Mi Amigo - 23 Juli 1979 - 0658-0700 Tom de Bree / 0700-0800 - Johan Vermeer. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize 54 minuten geleden54 min. bewerkt door Henk-Anna Loog verkeerde naam
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. Niet Kees Borrell, maar de in Zeeland wereldberoemde Rick Verhaagen alias Tom de Bree.
Geplaatst 19 minuten geleden19 min. Mooie herinnering weer Henk-Anna, dank je wel.Ik bedacht me ineens dat ik een flinke tijd geleden nog een leuke herinnering van Tom / Rick op MediaPages had geplaatst.Ik moest even zoeken, ,maar dit is die herinnering van bijna 13 jaar geleden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hartelijke groet,Wim van de Water
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.