Geplaatst 1 uur geleden1 u. Vanmorgen weer een aantal oude Shamrock bandjes uit de kast gehaald met opnames uit het jaar 1974, veel korte stukjes Veronica, RNI, Mi Amigo, Caroline en Atlantis. Zo ook dit fragment van de Joop Verhoof show van Zaterdag 18 Mei 1974, Joop Verhoof behandelde in zijn programma een verzoekje van me waarin ik een plaat liet spelen voor mijn radiovrienden Jozef Segers, Hans Knot en Douwe Dijkstra (Albatros studio). De aangevraagde plaat "No change" van Warhorse (heeeeerlijk nummer uit 1971) had Joop niet dus draaide hij "The show must go on" van Three Dog Night.Het is niet de hele show, alleen het stukje met mijn verzoek en het is een eigen opname die ik toen maakte met de toen net door mij aangeschafte Philips N4416 recorder. Je hoort dan ook hoe de ontvangst van Mi Amigo toen in Geldrop was.Ook voeg ik 2 leuke foto's bij van mijn toenmalige zolderkamer, op foto 1 zie je mijn zelfgebouwd 6 kanalen (mono) buizenmengpaneel, mijn cassetterecorder (1971), de Philips N4307 (1972 en links net een stukje van de net gekochte N4416 (1974) en verder nog wat LP's en kastjes met R en C onderdelen. Op de tweede foto zie je de voormalige "woonkamerkast" (1964) die naar mijn zolderkamer was verhuisd, in die kast alle 15cm bandjes, een partij nieuwe Shamrocks, een zelfbouw box met 3-weg Peerless luidsprekers, 2 stapels met Radio Bulletins, een Veronica poster en mijn Remington schrijfmachine.... sweet memories.Radio Mi Amigo - 18 Mei 1974 - Joop Verhoof Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetjesHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.