Geplaatst 35 minuten geleden35 min. Jaarwisseling met de analoge timer opgenomen, want ik was uiteraard buiten Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Tijdens mijn kwest om VPRO programma's te vinden (zie topic elders) stuitte/stoot ik op een stuk jaarwisseling met/vanOog op Morgen naar Nachtwacht 1989 overgaand in 1990Ook nog wat edits van later op de dag 1 januari 1990Achtereenvolgens:-Time after Time Miles Davis met WC geluiden-einde Met het Oog-Tros Nachtwacht met oa Abba etc met vuurwerkgeluiden-Het verzoek om in de Insulindelaan bij de lichtbak vuurwerk af te steken en/of te toeteren (maar wel tot max. 0200 uur)want het is er rustig-Limahl, JP Young-AVRO Drie edits-Tom Blomberg (Driespoor?)Goeie kwaliteit al zeg ik het zelf: TDK AD90 cassette, ruim 36 jaar oudVanaf midden 1978 nam ik alleen op TDK cassette op (bij voorkeur SA60 SA90)! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.