Geplaatst 5 uur geleden5 u. Drie opnames van Radio Mi Amigo, vers van de recorder maar zonder de benodigde informatie. Wie kan deze aanvullen? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigo-Onbekend-1200-1230-PeterVanDam-JoopVerhoof-259VoorOfTegen Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigo-Onbekend-PeterVanDam Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigo-Uitzoek01-62min
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigo-Onbekend-PeterVanDamDit is een opname van 18 juni 1975 van 1700-1800 Bert Bennett vervangt Peter van DamGroetTon
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 2 uur geleden zei Vincent:Wie kan deze aanvullen?En dan doe ik de volgende..259 voor of tegen, de eerste uitzending was op 27 April 1975 en in de opname die jij vraagt hoor je Joop Verhoof in het begin zeggen "de tweede uitzending", dus dan is het van 4 Mei 1975.Dan gaan we naar Mi Amigo uitzoek 01, dat is het programma van 25 December 1974 van 11-12 uur. Peter van Dam.GroetjesHenk Kruize
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren MiAmigo-Uitzoek01-62minDit is een opname van 25-12-1974 Kerstprogramma 1100-1200 met Peter van DamGroetTonJe was me net voor Henk, zelfde conclusie 🙂
Geplaatst 16 minuten geleden16 min. 3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:En dan doe ik de volgende..259 voor of tegen, de eerste uitzending was op 27 April 1975 en in de opname die jij vraagt hoor je Joop Verhoof in het begin zeggen "de tweede uitzending", dus dan is het van 4 Mei 1975.Dan gaan we naar Mi Amigo uitzoek 01, dat is het programma van 25 December 1974 van 11-12 uur. Peter van Dam.GroetjesHenk KruizeIk heb een heel andere conclusie naar aanleiding van mijn eigen opnames Henk:472. Mi Amigo 259 Last 259 Voor of Tegen with a statement of Stan Haag that the Veronica magazine wrote nonsense about him and also the introducing of Michelle on Mi Amigo Peter van Dam and Joop Verhoof 29‑6‑75 120’De volgende dag begon het nieuwe programma schema met Michelle 11 minuten geleden11 min. bewerkt door Albatrosstudio
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.