Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Mi Amigo - Drie uitzoekopnamen

Featured Replies

Geplaatst

Drie opnames van Radio Mi Amigo, vers van de recorder maar zonder de benodigde informatie. Wie kan deze aanvullen?

Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.
MiAmigo-Onbekend-1200-1230-PeterVanDam-JoopVerhoof-259VoorOfTegen

MiAmigo-Onbekend-PeterVanDam

MiAmigo-Uitzoek01-62min
Geplaatst

MiAmigo-Onbekend-PeterVanDam

Dit is een opname van 18 juni 1975 van 1700-1800 Bert Bennett vervangt Peter van Dam

Groet

Ton

Geplaatst
2 uur geleden zei Vincent:

Wie kan deze aanvullen?

En dan doe ik de volgende..

259 voor of tegen, de eerste uitzending was op 27 April 1975 en in de opname die jij vraagt hoor je Joop Verhoof in het begin zeggen "de tweede uitzending", dus dan is het van 4 Mei 1975.

Dan gaan we naar Mi Amigo uitzoek 01, dat is het programma van 25 December 1974 van 11-12 uur. Peter van Dam.

Groetjes

Henk Kruize

Geplaatst

MiAmigo-Uitzoek01-62min

Dit is een opname van 25-12-1974 Kerstprogramma 1100-1200 met Peter van Dam

Groet

Ton

Je was me net voor Henk, zelfde conclusie 🙂

Geplaatst
3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

En dan doe ik de volgende..

259 voor of tegen, de eerste uitzending was op 27 April 1975 en in de opname die jij vraagt hoor je Joop Verhoof in het begin zeggen "de tweede uitzending", dus dan is het van 4 Mei 1975.

Dan gaan we naar Mi Amigo uitzoek 01, dat is het programma van 25 December 1974 van 11-12 uur. Peter van Dam.

Groetjes

Henk Kruize

Mijn vorige opmerking klopte niet. Er wordt gezegde twee weken geleden de voetbalwedstrijd FC Barcelona - Leeds te hebben bezocht. Die was 23 april 1975. Dus 4 mei zou inderdaad kunnen kloppen (ging de tape wel snel van Playa naar de Thames monding).

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst

Volgens mij klopt de conclusie van Douwe niet omdat bijna op het eind van de opname Joop en Peter het hebben over de flashback top 100 die 19 mei 75 zou worden uitgezonden. (luister op 25min.50sec) Overigens hoor ik nergens Joop zeggen dat dit de 2de uitzending zou zijn. dus het kan dus net zo goed een week later zijn.

bewerkt door PowerMusic
aangevuld

Geplaatst
1 uur geleden zei PowerMusic:

Volgens mij klopt de conclusie van Douwe niet omdat bijna op het eind van de opname Joop en Peter het hebben over de flashback top 100 die 19 mei 75 zou worden uitgezonden. (luister op 25min.50sec) Overigens hoor ik nergens Joop zeggen dat dit de 2de uitzending zou zijn. dus het kan dus net zo goed een week later zijn.

Na verdere beluistering naar de toespraak van Stan denk ik. dat deze van de 11de is de voetbal wedstrijd fc barcelona vs leeds united waar hij het over heeft was op 23 april tel daar 14 dagen bij op en een paar dagen en je komt. uit op 11 mei. Verdere aanwijzingen zijn er volgens mij niet.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.