Geplaatst 46 minuten geleden46 min. Voor mijn programma "Mebo-2 Club" ben ik op zoek naar wat info over een plaatje dat in 1973 uitkwam op het label van Adriaan van landschoot "Carnaby Records". Het gaat om het (naar ik dacht) eerste plaatje dat op dat label werd uitgebracht Carnaby 1001 "We'll meet again" van "Big Jeffries", nu zoek ik eventuele info over de zanger Big Jeffries, Adriaan gebruikte ook diverse artiesten namen zoals Fill'mon en Ad Rolls maar volgens mij was Big Jeffries geen artiesten naam van Adriaan. Wie kan mij wat info, naam, leeftijd, carrière verloop etc. geven over "Big Jeffries"Mijn eeuwige dank hiervoor.Fijne ZondagHenk Kruize Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 37 minuten geleden37 min. Volgens de ai-modus is "Big Jeffries" (een pseudoniem van Adrian Van Landschoot)...
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.