Geplaatst 1 uur geleden1 u. Vanmorgen deze opname beluistert en die brengt me weer terug naar Oktober 1976, ik zat in militaire dienst en was net ontslagen uit het militaire hospitaal in Utrecht waar ze wat aan mijn toenmalige maagzweer hadden geknutseld, resultaat was wel dat ik een paar weken thuis was... lekker in mijn zolderhokkie naar Mi Amigo luisteren zonder gecommandeer van "Kuko's", shitsergeantjes en Companie's Commandant Kapitein Zentgraaff... een rasechte militaire ijzervreter met een XL Ted de Braak snor.Luister lekker naar Marc en zijn Baken 16Digitale kopie "De buren" in 2007 - CD-R "Mi Amigo disc 25 track 6 en 7Radio Mi Amigo - 5 Oktober 1976 - 1200-1300 uur - Baken 16 afl.48 - Marc Jacobs Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Radio Mi Amigo - 5 Oktober 1976 - 1300-1400 uur - Baken 16 afl.48 - Marc Jacobs Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. Good story.I’m just glad that the UK had no such service during my young years!
Geplaatst 41 minuten geleden41 min. I do remember being off school in January 1977 (I was 15 years old) with influenza. Because it was winter the signal on 1562 kHz was there pretty much all day. I lived on the west coast of Scotland so quite far from the ship. I remember particularly 17th January and the first programme of Hugo Meulenhof! I still have the airchecks on a cassette. I must find it. Then it was back to school!😢 40 minuten geleden40 min. bewerkt door scotty
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.