Geplaatst 7 uur geleden7 u. Hallo allemaal, Al enige tijd zoek ik naar de RADIO-versie van de reclame Pinky, waarin Willem Duys de tekst inspreekt "Ja, mensen, ook dieren hebben liefde nodig...". De spot komt uit de jaren '70. Er is een tv-versie ( Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren ) maar die bedoel ik dus niet. Heb jij de radio-versie?Bedankt voor het lezen.Benno
Geplaatst 46 minuten geleden46 min. Benno,Ik vind wel deze met Willem Duys op YouTube. Zou het geluid vanaf 0:07 voor de radiospot gebruikt zijn? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Wel belachelijk dat hij een bot met de plastic verpakking er nog om heen in de bek van een hond stopt.Rink
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.