De tendens is duidelijk.
Hit muziek is niet meer interessant (is ook niet om aan te horen, lijkt een terzijde maar zou wel eens oorzaak kunnen zijn) terwijl zenders gericht op een wat ouder publiek (met aanmerkelijk beter klinkende muziek) scoren als een tierelier.
Radio 2 is natuurlijk het top 2000 effect, maar knap dat R 10 ondanks dat toch weet te stijgen.
Wetenschappelijk verantwoorde stelling, toevallig (nee dus) zien we in Vlaanderen precies hetzelfde. Q Music flink onderuit en Nostalgie stijgt.
3 FM nog verder gezakt, dat R 5 NPO nog steeds niet op het FM net van 3 zit is niet alleen belachelijk maar begint onderhand een grof schandaal te worden.
De NPO heeft een achterhaalde agenda, maar ook bij de commercielen er wel eens wat meer rekening gehouden kunnen worden met de ontwikkelingen. Jongeren luisteren minder, ouderen juist meer mits goede aanbod. Vergeet 20-49, adverteerders zouden zich meer moeten richten op 30-59 of nog beter 35 - 64.