Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klassement

Populaire bijdragen

Inhoud met de hoogste waardering op 06-11-24 in Blogartikelen tonen

  1. Uit de nieuwste luistercijfers van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) blijkt dat JOE in oktober een nieuw hoogtepunt heeft bereikt met een marktaandeel van 7,1% in de doelgroep 20-49 jaar. Daarmee is de zender van DPG Media de vijfde grootste radiozender van Nederland geworden. Het totale bereik van JOE steeg naar 4,7 miljoen luisteraars in de leeftijd 13+, een groei van 46% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. JOE’s groei mede door drive-time programma’s De groei van JOE is deels toe te schrijven aan een sterke programmering tijdens de spitsuren. De ochtendshow van Coen & Sander, gelanceerd in mei, bereikte in oktober een marktaandeel van 7,0% in de doelgroep 20-49 jaar, een toename van 27% vergeleken met oktober 2023. Ook de middagshow van Kai Merckx liet een sterke stijging zien, met een marktaandeel van 6,8%, een groei van 84% ten opzichte van het voorgaande jaar. Qmusic handhaaft leiderspositie Qmusic blijft marktleider met een marktaandeel van 19,4% in de doelgroep 20-49 jaar, gevolgd door Radio 538 (16,5%) en NPO Radio 2 (11,9%). In totaal bereikte Qmusic bijna 7 miljoen luisteraars in de leeftijdsgroep 13+, wat neerkomt op een stijging van 4% ten opzichte van vorig jaar. De ochtendshow van Mattie & Marieke blijft de best beluisterde ochtendshow van Nederland met een marktaandeel van 19,9%. Radiogroep DPG Media behaalt nieuw record De radiogroep van DPG Media, bestaande uit Qmusic, JOE en verschillende themazenders, bereikte in oktober een gezamenlijk marktaandeel van 28,8% in de doelgroep 20-49 jaar. Het totale bereik in de leeftijdsgroep 13+ kwam uit op 9,9 miljoen luisteraars, een stijging van bijna 1 miljoen luisteraars (+11%) in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Bron: NMO Luisteronderzoek. Doelgroep 20-49 jaar. Ma-Zo 06:00-24:00 uur.
  2. Vanaf zaterdag 9 november presenteert KINK een vernieuwde programmering met enkele bekende en nieuwe gezichten op vertrouwde en nieuwe tijdslots. Isabelle Brinkman, die eerder inviel bij KINK en te horen was tijdens de KINK 1500, krijgt nu een vaste plek in de programmering. Ze is voortaan elke vrijdag, zaterdag en zondag van 15:00 tot 18:00 uur te horen. Brinkman is enthousiast om weer terug te zijn op de radio en haar passie voor alternatieve muziek met de luisteraars te delen. Eric Corton, al sinds 2020 verbonden aan het station, verlengt zijn contract met twee jaar en start binnenkort een uur eerder: hij presenteert zijn programma elke werkdag tussen 09:00 en 12:00 uur. Daarnaast verhuizen Michiel Jurrjens en Jim Vorwald naar de doordeweekse programmering. Jurrjens neemt het tijdslot van 12:00 tot 15:00 uur over, en Vorwald is voortaan elke werkdag te horen van 18:00 tot 21:00 uur. De volledige programmering vanaf 9 november: Maandag - Donderdag 06:00 - 09:00 uur Michiel Veenstra’s KINKstart 09:00 - 12:00 uur Eric Corton 12:00 - 15:00 uur Michiel Jurrjens 15:00 - 18:00 uur Stefan Koren 18:00 - 21:00 uur Jim Vorwald Vrijdag 06:00 - 09:00 uur Michiel Veenstra’s KINKstart 09:00 - 12:00 uur Eric Corton 12:00 - 15:00 uur Michiel Jurrjens 15:00 - 18:00 uur Isabelle Brinkman 18:00 - 21:00 uur Vrijdag CorVee met Eric Corton & Michiel Veenstra 21:00 - 00:00 uur Marco van Hierden Zaterdag en zondag 06:00 - 09:00 uur Lars Wijnhoven 09:00 - 12:00 uur Elwin van Gestel 12:00 - 15:00 uur Mick Hummel 15:00 - 18:00 uur Isabelle Brinkman 18:00 - 21:00 uur Lisa Konings 21:00 - 00:00 uur Marco van Hierden (zondag KINK nonstop)
Dit klassement is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.