Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
'An Rande der Nacht' blijft een onvolprezen easy listening programma. De tune aan het einde van de show met de afkondiging blijft me helaas onbekend. Wie helpt me om deze 'instrumental' op te sporen? Met hartelijke dank voor de inspanningen en vriendelijke groeten Filip
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 878 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze muziek is een periode gebruikt als tune voor Countdown TV en Countdown Café. Wanneer dat precies was, weet ik niet meer. (mid-jaren '80?) Ik weet ook niet wie dit gecomponeerd en gespeeld hebben. Wel weet ik dat het is opgenomen in dezelfde sessie waarin de tune voor Wil Wil Wel en wat losse jingles voor het postcodespel zijn gemaakt. (Of was dat 'Harry op herhaling?') Vragen, vragen, vragen... Wellicht dat iemand van jullie de antwoorden heeft? http://snd.sc/HUs6Dl Groeten Simon
-
- 10 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
Het zal in 1989 zijn geweest dat Tower Of Power weer eens naar Nederland kwam voor een optreden (AHOY?). Dat concert werd opgenomen voor Veronica’s Countdown Cafe en werd legendarisch omdat daar de tune van het programma ontstond. TOP speelde nl. een medley met daarin ‘Fanfare/You know it’ waarvan zij een Countdown Café-versie maakten. Die 4 a 5 minuten zijn later door Alfred Lagare teruggemonteerd tot een filler van 2 minuten en was vanaf dat moment de tune van CDC. Hier is die originele live opname van Tower Of Power: http://snd.sc/HIdKVQ Groeten Simon
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden