Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
Deze opname komt uit het archief van Peter van den Berg, beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud] Dit is ruim een half uur lang allerlei verschillende fragmenten uit (ik vermoed) Januari en de 1ste week van Februari 1969.
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 404 weergaven
-
-
BBC Radio 4 documentary about Radio Luxembourg, broadcast 24 December 1985 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
1400-1500 - Benny Brown : [verborgen inhoud] 1500-1600 - Benny Brown : [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Dat staat er op het label geschreven van een cassette, die Mike Grant ooit 's voor me heeft opgenomen. Ik heb de cassette zelf nooit uitgeplozen, maar misschien heeft één van jullie interesse om dat te doen. Ik hoor in ieder geval ook Jimmy Saville op kant B van de cassette. er staan volgens mij allerlei fragmenten op de cassette. Wel leuk om de jingles en de gong weer 's te horen, die Luxy toen gebruikte. In de download kun je de twee kanten van de C-90 cassette vinden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 814 weergaven
-
-
Deze cassette komt van Mike Grant. [verborgen inhoud] De A- en B-kant van de cassette zijn separate files.
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Dit zijn drie middengolf opnamen uit de collectie van Mike Grant (cassette 403). Alle info, die ik weet, heb ik opgenomen in de titels. Mocht één van jullie zin en tijd hebben om datum/tijd van uitzending te achterhalen en ook van de "Nr ones show" de DJ, dan zou ik dat heel leuk vinden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het arsenaal van Mike Grant. De datum is bij mij niet bekend. [verborgen inhoud] Op de cassette stonden nog twee losse stukje, die ik de volgende namen heb gegeven: Radio Luxembourg Bob Stewart Unknown Radio Luxembourg Unknown Deze zitten in de download zip.
-
-
- 1 antwoord
- 514 weergaven
-
-
Dit komt van een cassette met een aantal verschillende opnamen, opgenomen door Mike Grant. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Verder staat er nog een RNI opname op de cassette (RNI 230271 2100-2135 Stevie Merike) maar die is als compleet uur al 's aangeboden.
-
-
- 4 antwoorden
- 650 weergaven
-
-
Deze opname komt van een cassette van Mike Grant. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 564 weergaven
-
-
A reunion of Radio Luxembourg 208 DJs and staff is being organised in the Grand Duchy from 3-5 July 2015. In what the organisers are describing as "what might well be the final reunion", the main event on 4 July will be open to the public ("friends of Radio Luxembourg") - the event is being held in the Big Beer Company in Luxembourg-Clausen. The 4 July event will see the 208 DJs take over the music and entertainment for the night. Although the event is over 3 months away, a number of DJs and staff are already confirmed to travel and attend, including Tony Prince, Paul Burnett, Mark Wesley, Shaun Tilley, Timmy Mallet, Benny Brown, Enda Caldwell, Ollie Henry, Mike Knight…
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Op deze cassette van Mike Grant staan drie opnamen, twee van Steve Wright en één (korte) van Mark Wesley. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 413 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Werner Tschoepe. [verborgen inhoud] Mocht één van jullie kunnen uitvinden van welke datum deze opname is, kun je dat dan laten weten?
-
-
- 4 antwoorden
- 653 weergaven
-
-
Deze opnamen komen van één enkele cassette van Mike Grant. Helaas weet ik relatief weinig van deze opnamen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 988 weergaven
-
-
Deze opnamen komen van Mike Grant. De datum heb ik nog niet kunnen achterhalen (mogelijk lukt dat op basis van het nieuws bulletin). [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 562 weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Peter van den Berg, beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud] De file PB-R2R-004 A 3 begint met Business Man van Ray Stevens, gevolgd door Up hard van Willy Mitchell (leuke instrumental) en Tom Jones met Make This Heart of Mine Smile Again. Het dateren van PB-R2R-004 B 1 zou redelijk makkelijk moeten zijn omdat TW zegt dat Jesamine van de Casuals op dat op Nr 1 in de sound survey staat. Maar voor zover ik heb kunnen uitvinden op Radiopedia heeft dat nummer nooit op nummer 1 gestaan, maar zoeken (en vooral vinden) is dan ook niet m'n beste eigenschap En file PB-R2R-004…
-
-
- 1 antwoord
- 558 weergaven
-
-
In 1999 werden er via het MNO kanaal op de ASTRA satelliet een aantal Radio Luxembourg Vintage Sound Survey Shows uitgezonden, gepresenteerd door Shaun Tilly en Paul Burnett. Ik heb er toen een aantal opgenomen, maar vraag me af of ik er misschien wat gemist heb. Hieronder zie je een overzicht van wat ik denk dat er toen uitgezonden is. Aanvullingen en correcties zijn van harte welkom. Date Presenter List type List date 9-1-1999 Shaun Tilley Luxy Top 20 jan-79 16-1-1999 Shaun Tilley Luxy Top 20 jan-83 23-1-1999 Shaun Tilley Luxy Top 20 jan-80 30-1-1999 Shaun Tilley Luxy Top 20 jan-78 6-2-1999 Shaun Tilley Luxy Top 20 feb-81 13-2-1999 Shaun Tilley Luxy Top 20 feb-75 20-2-1…
-
-
- 4 antwoorden
- 332 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
De tekst in de titel is wat er op de cassette staat, die Mike Grant 's voor me heeft opgenomen. Ik krijg de indruk dat de opname op kant A uit 1969 een half uur duurt en dat de resterende 15 minuten een opname uit de jaren '80 is. Voor wie interesse heeft om de opname (verder) te analyseren of voor wie er gewoon 's naar wil luisteren 😃 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 766 weergaven
-
-
Radio Luxembourg 208 Stuart Henry 1900-1945 30/01/81 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
1973 LP, side one on why you should advertise on radio, side two which starts at 19 minutes on Radio Luxembourg featuring Duncan Johnson (narration), Kenny Everett, Tony Prince, Mark Wesley, Paul Burnett, Dave Christian, Bob Stewart and Kid Jensen. LP information, click on image for many more [verborgen inhoud] Recording of LP, from the archives of Alan Racheter. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 670 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Luxembourg - A History Of Radio Luxembourg 1 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg - A History Of Radio Luxembourg 2 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 BobStewart [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 2 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 3 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 4 [verborgen inhoud] Radio Luxembourg 00-00-1900 Tony Prince 5 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 815 weergaven
- 2 followers
-
-
Jörg Ebner; auch HIT-PROFESSOR genannt, ist am 15.11.2015 gestorben. Er wurde 73 Jahre alt. Bekannt durch Sendungen " Gefragt Gespielt Sie wünschen wir Spielen, RTL Hitparade, Fröhlicher Wecker usw..Seit 16.06.1963 war er bei den Vier Fröhlichen Wellen die er Anfang Oktober 1990 verließ. Danach war er vom 26.10.2014 bis zum 20.09 2015 noch bei Radio Waldeck zu Hören.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Luxemburg-19770508-1930-2000-FransVanDerDrift-BeneluxTop20 Iemand zin om het lijstje te maken?
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio luxemburg - 16 08 1977 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-