Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op R2R tape. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 104 weergaven
  2. Dit zijn opnamen uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 144 weergaven
  3. De opnamen van Emile Grivel in de VS in 1980 begonnen in New York op 24 April. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 99 weergaven
  4. [verborgen inhoud] WOMC-Detroit-19941107-0721-0802-Tom&Eleine&Marie

• 0 antwoorden
    • 81 weergaven
  5. Capital Radio UK Chart, laatste stukje ongeveer 0945 hrs ergens sept/okt 1980! Voor de fans: opgenomen van "container" cassette 'Clyde Audio Products' [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 102 weergaven
  6. Started by Omnivoor,

Geen idee waar dit is van opgenomen, zwaar ge-editeerd en de chart komt niet overeen met die van enige Official Charts van begin 1987, maar de nummers komen overeen met die tijd ("container" cassette): [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 102 weergaven
  7. Dit is een opname uit eigen archief. Ik heb die gisteravond met plezier zitten beluisteren. WCBS opnamen uit 1996 vind ik altijd zeer interessant, met name vanwege het format en de platen, die gedraaid worden. Deze opname komt van DAT. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 96 weergaven
  8. Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] Dit is de laatste opname, die Emile maakte tijdens zijn reis door het (zuid)westen van de VS in 1981. Morgen volgen zijn opnamen uit 1980.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 174 weergaven
  9. Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 139 weergaven
  10. [verborgen inhoud] Geen idee hoe of wat, maar van deze halve C90 Memorex cassette ("Container" cassette) deduceer ik: -Een stukje hitparade Nov 1985 en -Een soort van Soulshow gepresenteerd door een Amerikaan najaar 1983 Allerlaatste stukje is gaar helaas!!

11. Started by Ben,

Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 93 weergaven
  12. Started by Ben,

• 0 antwoorden
    • 96 weergaven
  13. Here's some Rick Dees countdowns from 1986-1989. The weekend radio replays only air these years. Will be adding them as they air every week. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 230 weergaven
  14. Started by Ben,

• 0 antwoorden
    • 118 weergaven
  15. Started by Ben,

• 0 antwoorden
    • 105 weergaven
  16. Started by Ben,

Deze opname, van één van mijn favoriete radiostations, komt uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 136 weergaven
  17. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 108 weergaven
  18. BBC R1 18 Oct 1987 Top 40 Laatste uur incl edits ("container" cassette) Philips FE*I cassette, stereo zelfs. Kwaliteit niet slecht. Apologaties re MF (pop up alert, blijven klikken totdat file download), Pixel werkt niet mee vandaag helaas!! MediaFireBBC R1 18 Okt 1987 Top 40

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 428 weergaven
  19. [verborgen inhoud] Luxembourg-19700411-1930-2000-DaveChristian-DaveChristianShow Vervolg van 1800-1930. Datum klopt, vastgesteld bij de start van vorige uur. Voor de ?? wordt nog een antwoord gezocht. 00:00 Promo opening Engelstalige service (gebruikte tune Alan Haven - Image). 00:42 Jingle. 00:54 Dave Christian. Tune: [verborgen inhoud]. 01:40 Juicy Lucy - Who Do You Love? (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, nummer 8 de [verborgen inhoud]). 03:42 Dave Christian valt in voor Bob Stewart. Vandaag Peepee bij de Nederlandse service, morgen Felix Meurders. 04:08 Tony Joe White - Groupy Girl (uitgebracht in de UK op 26-03-1970). 06:24 Dave Charistian. 06:27 Jingle. 06:37 Pr…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 244 weergaven
  20. Dit is een testuitzending via de "digitale" ASTRA satelliet, uit eigen archief. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 129 weergaven
  21. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op R2R tape. [verborgen inhoud]

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 172 weergaven
  22. Started by Ben,

• 0 antwoorden
    • 102 weergaven
  23. Started by Ben,

• 0 antwoorden
    • 89 weergaven
  24. Helaas geen exacte datum. Nrs 13 - 1 incl edits. "container cassette" Deze hitparade is niet hetzelfde als The Official Chart Top 40 van de BBC en ik kan er de charts van dat jaar niet terug vinden. Ik vermoed ergens begin mei 1980 en wel het laatste 1/2 uur voor ''midday''. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 122 weergaven
  25. BBC RADIO 1 van 31 Aug 1980 Top 40 Nrs 11-2 (incl edits) (''container cassette") Helaas wordt op het eind de samenvatting afgekapt en moeten we het zonder nummer 1 doen (Start - The Jam) [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 134 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.