België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.018 discussies in dit forum
-
Het was aan de hitparade van februari 1981 nog duidelijk te horen dat John Lennon een paar maanden eerder overleden was. Zijn singles werden opnieuw uitgebracht en op 14/02/1981 stond hij 3 keer in de hitparade. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 719 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio antwerp Kas v iersel (6-3-'84) [verborgen inhoud] Radio antwerp Kas v iersel (12-3-'84) [verborgen inhoud] Radio antwerp-atlantis Nonstop 26 mei [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Kompas Johan Blankenstein Muziekdessert 13-14 uur [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanwege de start van C-Dance Retro op internet even terug naar de 'retrodag' van vorig jaar. In mijn verzameling vond ik 3 uur van deze speciale uitzending, als extra nog een kort stukje van de 'C-Dance Retro Party' die paar dagen later plaatsvond in Highstreet 2.0 Hoogstraten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Bonus: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 664 weergaven
- 1 follower
-
-
Deze week met o.a. André van Duin, The Cats, Shocking Blue, Michael Jackson en Elton John. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 878 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 0 antwoorden
- 847 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 621 weergaven
-
-
Elke week presenteert Chris Van Opstal op zaterdag de Flashback Top 30 met veel nostalgische muziek en nieuwsfeiten. [verborgen inhoud] Vanwege internetproblemen heb ik het begin gemist en rond minuut 60 viel de stream even uit, maar het is zeker een leuk programma met deze week o.a. in de lijst: Boney M, Queen, Fleetwood Mac, Urbanus, The Police en Pink Floyd. Juist de 'vergeten nummers' maken deze lijst zo interessant
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
- 0 antwoorden
- 864 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 798 weergaven
- 1 follower
-
-
In Zot Gedraaid ontvangt Kris Wauters elke zondagochtend een bekende gast om het te hebben over de muziek die belangrijk was in zijn of haar leven. Zondag 3 december 2017 was Zaki Dewaele te gast in de JOE-studio. Zaki kennen we o.a. van de Mike & Zaki Show van Radio Luxembourg. [verborgen inhoud] Playlist: 1) Dave Brubeck - Take Five 2) Rod Stewart - Maggie May 3) Aretha Franklin - Respect 4) The Rolling Stones - Start Me Up 5) John Lennon - Imagine 6) Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothin' Yet 7) CHIC - Le Freak 8) Gilbert O'Sullivan - Nothing Rhymed 9) Status Quo -…
-
- 2 antwoorden
- 868 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 658 weergaven
-
-
Ik hoorde vandaag DJ Peter Van Wijck zeggen dat deze lijst dit jaar zijn 27ste verjaardag mag vieren. Toevallig heb ik hier de uitzending van vorige week liggen, ik dacht dat is een mooie reden om deze te delen ;-) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 722 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 697 weergaven
- 1 follower
-
-
Peter van Dam is (helaas) gestopt met zijn dagelijkse radioshow "Manneke Pop". Het schijnt dat zijn gezondheid te wensen overlaat. Hier zijn laatste twee shows, alsmede eentje van 1 jaar geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 958 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 747 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 1 antwoord
- 718 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Maeva, 22-2-21982, Tony van Roden, 20-21 uur Noorderlicht [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 945 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 12 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-