België
Voor discussies over radio in België (AM/FM/DAB+)
1.019 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 969 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter Radio Kompas, 20-8-1981, Paul Meuldijk en Johan Blankenstein, 2-3 uur [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 967 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 967 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 967 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan,
-
- 0 antwoorden
- 967 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 0 antwoorden
- 965 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 965 weergaven
-
-
Het Franse radiostation Metropolys beleefde halfweg de jaren '80 z'n heydays en is nog steeds een naam die klinkt als een klok. Niet alleen in Frankrijk maar ook in België en zelfs Nederland. Dat is logisch want er het was er niet alleen in een Franse maar ook in een Vlaamse versie, en uit beiden kwamen heel wat interessante projecten voort. Die Vlaamse uitgave was in feite een internationale franchise van de Brugse lokale radio VBRO, op zich eigenlijk een beetje een erfgenaam van zeezender Mi Amigo. De Nederlandstalige Metropolys bereikte in 86-87 luisteraars in zowat heel Vlaanderen ten westen van de as Brussel - Antwerpen. …
-
- 0 antwoorden
- 964 weergaven
-
-
Woensdagavond nam ik een programma op van Canvas TV of VRT de Belgische TV Met Nederlandstalige ondertekst. Is uIt 2009 Bestanden (1,79 GB totaal) Canvas TV - 20160824 - 2110-2214 - Toots Thielemans.L'incroyable Destin D'un Ketje du Bruxelles Wordt verwijderd op 31 augustus 2016 Download-link [verborgen inhoud] ------------------------------------------------------------ In een ander draadje onder tunes....vind je ook nog 2 downloads van Eén TV en van VTM Vriendelijke groeten . De Zeerover
-
- 1 antwoord
- 964 weergaven
-
-
Neem eens een kijkje naar de vernieuwde website van Radio Minerva, de easy-listening zender van het Antwerps Sint Anneke: [verborgen inhoud] De Agenda meldt wo 9 augustus 2023 van 08.00—18.00 R.Minerva Top 1000. Online uitzendend via: [verborgen inhoud] Pierre Addicted To Music
-
-
- 4 antwoorden
- 964 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 963 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 962 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Maeva, 22-2-21982, Tony van Roden, 20-21 uur Noorderlicht [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 961 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 959 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] of [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 957 weergaven
-
-
Radio Mi Amigo revival 2000 10 01 1640 1800 Johan Visser [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 956 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 955 weergaven
-
-
Hallo, Vroeger (eind jaren '60 en jaren '70) was ik een hele grage luisteraar van de zeezenders en later dan de opkomst van de vrije radio's. Naar "den BRT" luisteren was not done. Toch zijn er twee intro's die mij na al die jaren zijn bijgebleven en dat was Zaki met zijn "Jamazaki" op zondag. Dit begon met een jingle "Jamazaki .. Jamazaki ..." gevolgd door een rockend instrumentaal stuk. Je had toen ook Jo met de Banjo met "Westpoint .. bestpoint", ook een jingle gevolgd door "House of the King" van Focus. Mocht iemand één van deze of beide in bezit hebben en eens willen uploaden zou je daar een groot stuk jeugdsentiment mee terug brengen. Alvast bed…
-
- 0 antwoorden
- 955 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Kompas Koekelare 101.7 FM - 05031983 - 1500-1600 Uur - Tom De Bree - Kompas Top 40 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter [verborgen inhoud] Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 954 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server RadioFreeGent-Flashbackshow-SergevanGisteren-31-8-1984-nonstop [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Music Radio Fan
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
De echte volkse locale radio alleen op FM te horen UIt Leffinge bij Middelkerke-Oostende Middenkust Vlaanderen Het station geeft geen stream (hopelijk in 2019) Gepland en uitgesteld is een FM antenne in Nieuwpoort opgenomen te Oostduinkerke afstand ongeveer 30 km op 201220108 waar ik woon is FM ontvangst altijd een probleem geweest maar ik heb een LG rack , zeer goed alhier voor mij voor ontvangst ten huize Ben zeer blij met die LG voorzien voor 2 sticks Hierbij de opname van 30122218 de kwaliteit is zoals het is , anders op mijn wereldontvanger probleem ! Tot 7 januari 2019 te downloaden ! …
-
- 2 antwoorden
- 952 weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Plus zond uit vanuit een bijgebouw van de oude brouwerij York in Mater bij Oudenaarde. Was zeer populair op zeer korte tijd maar is maar kort blijven bestaan. Hier hoorde je ook oa Ben Van Praag. Hier een opname van Rudy Jacobs die ik terug vond. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 950 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Marina-Westpoint Oostduinkerke - 09071981 - 1500-1649 Uur - Marleen -- Dominique Pollux - Part 1 [verborgen inhoud] Marina-Westpoint Oostduinkerke - 11061981 - 1400-1711 Uur - 1e Uitzending - Max(Tape)BertVanDuin [verborgen inhoud] Marina-Westpoint Oostduinkerke - 15071981 - 1310-1500 Uur - Chris Shaker - Hardrock 02 + Jan Roma [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
- 1 follower
-