Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 515 weergaven
-
-
Op verzoek downloads van de Foute Top 150. Hier de uren van 28 juni 2015, de Foute Top 150 van de jaren ´70 Gerrit Lettinck [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 22 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
Met dank aan Jarno1973 en hieronder kun je mee lezen met deze top 50.
-
-
- 1 antwoord
- 929 weergaven
-
-
Met dank aan de buren.
-
- 0 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Hier is via Mixcloud de retro top 50 met Ferry Eden. Met dank aan de buren.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 582 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] Het zegt mij helaas niets meer, maar wie er meer over weet - dan graag
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname van bijna 4 minuten is vanaf muziekcassette door mij gedigitaliseerd en in het kader van 'alle beetjes helpen' bied ik deze nu aan op dit forum. Je hoort niet de stemmen van de heren, maar wel de jingles en het kraken van het vinyl. [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Een kwartiertje Simone Walraven in Oh wat een nacht op zaterdag 2 maart 1985 om 3:00 uur. [verborgen inhoud] Dit zou wel eens haar debuut op Radio 1 kunnen zijn, sinds oktober 1984 presenteerde ze al het jongerenprogramma Club Veronica-Trend op Radio 2. Hans
-
- 3 antwoorden
- 892 weergaven
-
-
Hierbij een fragment over het begin van de Dik Voormekaar Show op 7 januari 1973 in het programma Radio Hall of Fame op Radio 10 FM van 31 augustus 2001. Het programma Radio Hall of Fame werd uitgezonden ter gelegenheid van 30 jaar Peter Holland op de radio. [verborgen inhoud] Peter
-
-
- 8 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Lijkt me iets uit een actualiteitenrubriek. Televizier? [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Diverse radiofragmenten 1978 en 1979 waaronder Engel van Vlaanderen Willem de Ridder VPRO en Start en Finish met Henk Spaan en Harry Vermeegen 20 min uit archief Hans Hogendoorn Slechts 1 week beschikbaar [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Geweldig interview van Patrick Kicken met Francis Dix, Een echte AANRADER!!!!
-
-
- 16 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
Ik ben altijd erg fan geweest van Frank van der Mast (zowel op Mi Amigo als later in 1979 toen hij nachtprogramma's deed voor de AVRO). Ik ben toen ooit bij een van zijn nachtprogramma's aanwezig geweest. Super!! Heeft iemand wellicht nog opnames van deze nachtprogramma's en zou je die dan willen plaatsen op dit forum zodat ik ze kan downloaden? Zou mij heel veel plezier doen. Vast bedankt. Ton H
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Radio 2 jock Frank van 't Hof heeft de afgelopen week meegedaan met de Nijmeegse Vierdaagse. Hoe hij heeft moeten afzien was de afgelopen week te horen op NPO Radio 2. Maar hij heeft hem wel uitgelopen! [verborgen inhoud] En wat deed hij gisteravond? Hij presenteerde nog even 3 uur lang live vanuit Nijmegen Het Platenpaleis, wat voor deze keer was omgedoopt in Het Blarenpaleis: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 736 weergaven
-
-
Voor de liefhebber (41 GB), hier de [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 738 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Frank van der Mast - een nachtje AVRO H3 30-05-78 1 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 2 followers
-
-
In december 1990 waren Jan de Hoop (Frank van der Mast) en Rob van Dam (Marc Jacobs) bij Tineke in haar middagprogramma bij de RTL 4. Hierin ook wat verhalen over hun Mi Amigo tijd. Ook deze clip weer met dank aan Paul de Haan.
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 890 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 821 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo allemaal hier een leuk programma van Frans van de Drift op 192 radio van vandaag, Frans Van Der Drift - Toer Van Frans (Live).mp3 [verborgen inhoud] Veel luister plezier M.v.g John
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
Does anyone have a recording they can share of Frans doing the chart show on RTL 208??? I think it was on a Sunday night. Thanks
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Beste mensen, ik werk aan een boek over het Franse chanson in Nederland. Van 21 t/m 28 september 1992 was er in de Avondspits een Franse week, live vanuit Parijs, interviews met o.a. Johnny Hallyday en Véronique Sanson. Heeft iemand daar opnamen van? Ook andere chansonprogramma's zijn welkom. In mijn archief kwam ik deze Franse Alarmschijf-jingle tegen, gedownload op 1 april 2011. Waarschijnlijk dus een grap neem ik aan, weet iemand wanneer? MediaFirealarmschijf in het Frans Klaas
-
-
- 3 antwoorden
- 164 weergaven
- 2 followers
-
-
Staat op de facebook pagina van Extra Gold. De Franse Top 50 met Eric van Dongen uur 1 : [verborgen inhoud] uur 2 : [verborgen inhoud] uur 3 : [verborgen inhoud] uur 4 : [verborgen inhoud] klik hier voor de lijst : [verborgen inhoud] groet, janf
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-