Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Guido Kunststof 2009 06 25 - Andre van Duin en Ferry de Groot Zijn te Gast [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb voor mijn hobby als luisteramateur een radio (Perseus) die bestuurt wordt via een PC. Ik zal binnenkort eens wat meer hierover vertellen, maar het komt er op neer dat ik direct op deze PC audio van de radio kan opnemen van (1 tot 34000 khz) met behulp van Wavelab en Virtual Audio cable. Gisteren heb ik op deze pc ook een [verborgen inhoud] geinstalleerd. De PC is nu ook een DAB+ radio met opname mogelijkheid. Hoe dat klinkt? Zo: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Oh, vroeger luisterde ik iedere week naar Stender & Van Inkel. Drie uur keet op de radio. Tegenwoordig heb je op 3FM Ekstra Weekend van Gerard Ekdon en Michiel Vee…
-
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Met deze week als gast onder andere Erik de Zwart. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Ik ben niet zeker van de tijd, want 19-22 noem ik avond en niet nacht.
-
- 0 antwoorden
- 538 weergaven
-
-
-
-
- 0 antwoorden
- 497 weergaven
-
-
Ik hoor nu al een uur een gedeelte van Procol Harum Repent Walpurgis '67. Gaat er bij mij iets fout, of hebben meer mensen hier last van?
-
- 14 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Niet heel belangrijk, maar het nummer Elsje van Roek Williams hapert altijd als ie langskomt op de stream, wellicht dat het nummer niet goed bij stichting Norderney in de computer staat. Zoals gezegd niet belangrijk maar ik denk ik meld het even
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
hoi ik zoek nummerjingles van top 100s of 500s heeft iemand ze mijn mailadres is arjan.aalders@home.nl
-
ik ben opzoek naar de 2 uitzendingen van Veronica op Hilversum 1 of 2 (nachtuitzendingen) O WAT EEN NACHT ik had ze maar ben ze kwijt door brand sitybox Amsterdam noord u mag mijn bellen op 0619557836 of mail me op rvi.18.gerrit.jan@hotmail.com
-
- 2 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Knolleke voor het uitzoeken
-
- 0 antwoorden
- 821 weergaven
-
-
Beste radiovrienden, Wij maken morgenavond een ode aan Frits Spits dmv Avondspits Steunplaten te draaien. Wie van jullie heeft er nog jingles en/of fillers uit de periode 1978-1988 beschikbaar? Zodat wij deze kunnen gebruiken tijdens de presentaties. Verder zullen we veel Avondspits-fragmenten tussen de Steunplaten door mixen. Hoor het graag. groet, Erick
-
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Is er iemand die opnames heeft van de Offshore Days 2021 8-15 augustus vanuit Zeebrugge? Ik weet dat het op DAB is doorgestuurd ergens in Nederland.
-
-
- 1 antwoord
- 981 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar complete uitzendingen van Veronica's "Oh Wat Een Nacht" uit de periode 1992/1995 uitgezonden op Radio 3 en gepresenteerd door Edwin Evers, Edwin Diergaarde, Alfred Lagarde, Robert Jensen of Floortje Dessing. Hoop dat iemand mij hier aan kan helpen...
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Hier een gedigitaliseerde cassette van Oh wat een nacht uit 1979. Dienstdoende dj was Frans van der Drift. Groetjes, René http://www.mediafire.com/?x8bmxdq84zp2bnm http://www.mediafire.com/?4qk52rc82h833ta
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
Hallo allemaal, Ik heb een C90 bandje gedigitaliseerd met een opname van Radio 1 en 2. Je hoort Alfred Lagarde, hij presenteerde op 03 april 1993 een stuk Oh wat een nacht. Deze opname loopt van twee uur tot half vier. http://www.mediafire.com/?y9rwj3k2jd9zr3m Groeten! Joop.
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Radio Veronica anno 2023 krijgt studio's in de Hofstede in Naarden bij concurrent radio Noordzee, ik denk o jeee daar gaan we.... 🙂 [verborgen inhoud]
-
-
- 31 antwoorden
- 3,5k weergaven
- 3 followers
-
-
Hallo Oldies liefhebbers Hier is de uitzending van vanmiddag: November 1967 ....these are the songs you would have heard on the radio in... November 1967 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] Met dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo Oldies liefhebbers Hier is de uitzending van vanmiddag: APRIL 1967 ....these are the songs you would have heard on the radio in... April 1967 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] (incl playlist) Met dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Met dank aan Ron is hier weer een nieuwe aflevering van AMIAL Deze keer is April 1965 aan de beurt Meer dan 4 uur lang (en meer dan 100 nummers) nieuwe UK releases van die maand hier te horen: [verborgen inhoud] Geniet er van
-
- 0 antwoorden
- 764 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo Oldies liefhebbers, Hier is de uitzending van vanmiddag. Deze keer was het beurt aan de maand April 1966 All: UK releases en sommige hits uit die tijd. ...These are the songs you would have heard on the radio in... April 1966 ruim 4 uur lang waan je je in April 1966... Ik was nog 7... Hier te downloaden: [verborgen inhoud] Grote dank weer aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo Oldies liefhebbers We gaan door met 1968 😂 Hier is de uitzending van vanmiddag: April 1968 ....these are the songs you would have heard on the radio in... April 1968 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] De playlist zit erbij 👍 Met dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 550 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo muziekvrienden Met dank aan Ron is hier de nieuwe aflevering van A Month in a Life zoals deze vanmiddag (zondag 7 juni) werd uitgezonden. Deze keer was het de beurt aan Augustus 1965 UK releases van die maand 98 nummers (ruim 4 uur muziek) incl. playlist These are the songs you would have heard on the radio in August 1965 Echt een genot om naar te luisteren Hier is de link: https://bluekangaroo.stackstorage.com/s/CK7nfrYQLZiUUNh Enjoy Ron en Theo
-
- 0 antwoorden
- 776 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo Oldies liefhebbers Hier is de uitzending van vanmiddag: Aug 1967 ....these are the songs you would have heard on the radio in... August 1967 Hier te downloaden en te beluisteren : [verborgen inhoud] 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Met grote dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
- 1 follower
-
-
Met dank aan Ron hoeven we ons vandaag niet te vervelen Hier is de uitzending van gisteren van Oldies Project - A Month in a life (Aug 1964) Alle UK releases van die maand kun je hier horen. De playlist zit er uiteraard ook bij [verborgen inhoud] Pas goed op jezelf
-
- 0 antwoorden
- 665 weergaven
- 1 follower
-