Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en mijn naam is Peter, ik ben op zoek naar oude opnamen van 50 pop of een enveloppe van Tom Mulder . Wie zou wat opnamen on line willen zetten met pixeldrain ?. Vele groeten van Peter Kuut .
-
- 17 antwoorden
- 4,1k weergaven
- 1 follower
-
-
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3487265/2013/08/05/Nederlander-vermomt-illegale-zender-als-vogelhuisje.dhtml
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Zoveel oude Top 40 uitzendingen hier, maar ik was ook wel benieuwd of er ergens oude Mega Top 50 uitzendingen zijn, vooral van rond 1998 tot ongeveer 2007, heeft iemand die? Alvast bedankt! Aaron
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Ik vond het op een oude band, dus maar even gedigitaliseerd en [verborgen inhoud] neergezet. -edit- 1998 05-13 2300-2400 SteenenTijdperk - AVRO-R2 Mocht dit in de verkeerde groep staan, graag verplaatsen. Mocht dit al eerder beschikbaar gesteld zijn, of anders niet in orde zijn, s.v.p. verwijderen.
-
-
- 15 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo radio vrienden , in de jaren 70 kwam ik veel tussen de middag bij mijn grootouders. Omdat ze naast ons woonden en mijn opa ook tussen de middag thuis was zeer gezellig. Onder de houten tv stond een erres lampenradio waarop steevast het programma tussen 12 en 2 te horen was ( hilversum 1 of 2 denk ik ) . Raden maar .....en de berichten voor land en tuinbouw . Zouden jullie voor mij eens willen kijken of er wat bij jullie is van Kees schilperoort , raden maar en of een aflevering van tussen 12 en 2 . Volgens mij was hans van willigenburg of ted de braak ook aan het programma verbonden . In mijn herinnering zal het rond 1971 geweest zijn…
-
- 26 antwoorden
- 7,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo iedereen, ik ben bezig met het verzamelen van oude uitzendingen van voornamelijk 3FM(b.v. Domien is wakker e.d.) / Giel Beelen. Dus ook zijn oude shows als: Beelen voor je bek, Nachtegiel, De Dopeshow. Ik begrijp wel dat het mogelijk is via de volgende link: [verborgen inhoud] .WMA linkjes te verkrijgen. Alleen werken bij mij de wma linkjes niet. Een aantal jaren later werden er voornamelijk alleen nog mp3 bestanden gebruikt en dat werkt wel. Wellicht zijn er mensen die op deze manier wel de bestanden kunnen beluisteren terug tot begin 2007. En zijn er misschien mensen die nog uitzendingen hebben van voor 2007 nog. Alvast dank.
-
Na een vraag op de site van "Radio Freak" Probeer ik het eens via deze weg, mij werd door een tip gewezen hierheen. Heeft er nog materiaal liggen van het Radio 227? Wat eigen dom is geweest van Look Boden? o.a formats, beeld materiaal radio uitzendingen. Het radio 227 dat landelijk op de kabel uitzond tussen : 2002-2012. Ik was er groot fan van, jammer genoeg geen enkel station die dat formaat nog hanteerd. zoek dus echt naar playlist opbouw etc. oude mp3 uitzendingen. Bedankt!
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Wellicht een rare vraag voor dit platform maar ik ben nog op zoek naar de NOS uitzendingen "Over de doden" uit 2010, 2012 en 2013. Heeft iemand deze toevallig in M4V-formaat en wil deze beschikbaar stellen? Alvast veel dank! Gr. Arnee
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier weer een oude opname die ik op mijn cassettes vond. Het is de overgang van het toenmalige Hilversum 3 van mono naar stereo. Compleet met nieuws uitzending van 3 september 1975, de vacature bank die er achteraan kwam en zoals gewoonlijk bij Hilversum 3 destijds gebruikelijk was....... Veel.... héél veel gepraat. Mijn verontschuldigingen voor de slechte kwaliteit, maar het is toch een stukje radio geschiedenis wat ik jullie niet wilde onthouden. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PDYSQZ4CJTHQ.mp3 veel plezier er mee.
-
- 28 antwoorden
- 6,5k weergaven
-
-
Hierbij even een update: 1999- Compleet. 2000- Losse knipsels en complete uren 2001- Compleet. 2002 - 10 uren Jeffrey Willems tussen 22.00-24.00, diverse uren Hans Schiffers en diverse losse opnames. 2003 - Bijna compleet, 27-12-2003 tussen 19.00 en 20.00 ontbreekt een kwartier,30-12-2003 tussen 02.00-04.00 ontbreekt anderhalf uur. 2004 - Compleet. 2005 - Compleet. 2006 - Compleet. 2007 - Compleet. 2008 - Compleet. 2009 - Compleet. 2010 - Compleet. 2011 - Compleet. 2012 - Compleet. 2013 - Compleet. 2014 - Compleet. 2015 - Compleet. 2016 - Compleet. 2017 - Compleet. …
-
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben even op zoek naar een paar fragmenten van de Top 2000 die ikzelf heb, maar waar ik nu even niet bij kan: het begin van de eerste Top 2000 in 1999 met Ron Stoeltie en een recente aflevering van afgelopen jaar, waar veel publieksparticipatie met het café in zit. Wie wil me even terwille zijn? Dank, Edwin
-
-
- 14 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby.
-
-
- 11 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Laatste week al veel 1467 kHz aanstaan. Ruud, echt geweldig dat je nu integraal de programmering van 192Radio doorgeeft. Van mij (en waarschijnlijk vele andere luisteraars) mag dat zeker zo blijven. Echt heel mooi. Grote dank!! Grts Eric
-
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Patrick Kicken in gesprek met: Jeroen van Inkel ([verborgen inhoud]).
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zo af en toe kom je nog 'ns wat tegen op de harde schijf. Misschien dat ik er iemand blij mee maak. Bij mij gaat ie in het "archief". [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 882 weergaven
-
-
Als groot anglofiel luisterde ik jaren lang graag naar het BBC Radio Kent programma van Paul James en Paul Harris , The Sunday Supplement Het was een heel gezellig programma voor een bepaalde oudere doelgroep met daar aan gekoppeld de juiste muziek . Vaak prachtige verhalen over theater en muziek. Paul James heeft nog voor Brian Epstein gewerkt en maakte de Beatles mee in het "swinging London " De luistercijfers waren enorm goed en toch ........ De BBC besloot dat het maar weg moest en het werd even in 15 minuten verteld aan een van de presentatoren met de mededeling : Oh and tell your friend too ! Zo wordt nou met mensen en luisteraars omgegaan . Het pr…
-
- 0 antwoorden
- 995 weergaven
-
-
goed programma op radio extra gold over paul mc cartney (22.00-24.00 uur).helaas vanwege onverwacht visite te laat om het op tenemen,hoop dat iemand dat wel doet en hier wil plaatsen.
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Ze kunnen ook niks meer zelf…………………….
-
- 6 antwoorden
- 730 weergaven
- 1 follower
-
-
Het zal je "chef" maar worden en wezen"…..jonge,jonge…. En dan nu maar zeggen dat de opmerking een grapje is. De moraal, als dit zo is: 1. zijn ze bij de KRO-NCRV niet wijs. 2. Paul is een "prutser" en onvolwassen. Na zo'n opmerking de benoeming terug draaien dan maar. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
In mijn herinnering werd een komisch fragment van Paul van Vliet regelmatig gedraaid bij het programma Nachtwacht van o.a. Ferry Maat. De tekst was ongeveer zo: Vreemde vogels komt je tegen 's nachts als het donker is Jaaaa ...... jaaaa De zwarte vogels van de nacht En als je geluk hebt, maar dat heb je niet ..... etc. Heeft iemand in dit forum een idee om welk fragment dit gaat en waar ik dit eventueel kan terugvinden?
-
-
- 2 antwoorden
- 740 weergaven
- 2 followers
-
-
Paul Vlaanderen en het Alex mysterie. Door Francis Durbridge. Uitgezonden door de AVRO 1966. Vertaling: Johan Bennink (pseudoniem van Jan van Es) Regie: Dick van Putten Muziek: Koos van de Griend Paul Vlanderen: Jan van Es Ina Vlaanderen: Eva Jansen Deel 1: Mrs. Trevelyan Deel 2: Dokter Kohima Deel 3: Carl Lathom Deel 4: 'Spider' Williams Deel 5: Wilfred Davies Deel 6: Leo Brent Deel 7: Het meisje in het bruin Deel 8: Kennismaking met Alex Elders in het forum is al wat gepost. Maar het Alex mysterie loopt iets te snel. Hier o.a. de goede snelheid. Paul Temple and The Alex Affair (Engli…
-
-
- 34 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Peter van den Berg, beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud] Je hoort het begin van de episode en het laatste kwartier, de rest is (helaas) muziek overheen opgenomen.
-
-
- 5 antwoorden
- 565 weergaven
-
-
Heeft iemand de Perstribune van afgelopen zondag 31 mei opgenomen? Hierin was de familie van der Goot te gast (Leo, Jose, Jelte, Wytse). Is uiteraard terug te luisteren (en kijken!) op de website van NPO Radio 1, maar wie heeft een MP3? Alvast bedankt! Groet, Hans
-
- 2 antwoorden
- 952 weergaven
-