Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Radio 3 - 1995-08-26 De Robert Service Salon (VOO) + gedeelte Kans met Ewald van Liempt (NPS) Zoals dat wellicht met velen van ons het geval is, heb ik af en toe een digitaliseerdrift en keer ik elke schoenendoos met oude media om, totdat ik mijn geduld verlies en weer met iets anders bezig ga. Jaren terug heb ik de cassettes waar ik deze uitzendingen op heb gevonden in een mapje op een schijf gestopt, nooit naar geluisterd, en niets mee gedaan. Echter lijkt me dit forum de beste plek om het te delen met liefhebbers. De meeste VHS-jes, cassettes en negatieven bevatten persoonlijke herinneringen of interesses. Maar van een gedeelte van de fysieke me…
-
-
- 2 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
Van 34 jaar geleden. Wie herkent de stem van de presentator? Is dat soms Ton van Draanen? [verborgen inhoud] EDIT : Naam presentator toegevoegd met dank aan Rrrricky.
-
-
- 2 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
Dit is een opname uit het eigen cassette archief. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 414 weergaven
-
-
Blijkbaar was 1974 een populair jaar in december in Tijd voor Toen (2 jaar later stond die maand ook centraal). Een opname van Compact Cassette uit eigen archief met één van mijn favoriete DJ's: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 174 weergaven
-
-
Van een C-90 cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 449 weergaven
-
-
Tom Blomberg blikte terug op Juni 1974: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 507 weergaven
-
-
Hier is er weer één van precies 34 jaar geleden. [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 647 weergaven
- 1 follower
-
-
Van Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 609 weergaven
-
-
Van een C-90 Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 421 weergaven
-
-
Vanmiddag was het precies 34 jaar geleden dat Tom Blomberg op Radio 3 te beluisteren was met dit programma: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 516 weergaven
-
-
Ik zag Tom gisteren nog op de verzamelaars beurs in de Jaarbeurs in Utrecht lopen. Maar hier is-tie van 34 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 470 weergaven
-
-
Een leuk programma van 34 jaar gelden met muziek uit een geweldig muziekjaar, gepresenteerd door een uitstekende DJ: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 390 weergaven
-
-
Een opname van een C-90 cassette: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 688 weergaven
-
-
Van compact cassette: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 380 weergaven
- 1 follower
-
-
Door alle drukte met de cassettes en dia's van Helmut was deze er afgelopen zondag bij ingeschoten. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 410 weergaven
-
-
Ook deze opname komt van een C-90 Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 462 weergaven
-
-
Een eigen opname op Compact Cassette van vandaag precies 36 jaar geleden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 165 weergaven
-
-
Van Compact Cassette: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 382 weergaven
-
-
Vanmiddag om 15:00 is het 34 jaar geleden dat deze geweldige radiomaker met dit programma te beluisteren was. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 473 weergaven
-
-
Radio 3 Dik Voormekaarshow in Evers staat op 25-02-2000 8.07-9h [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 660 weergaven
-
-
Leuk filmpie uit 1989. De studio van radio 3 toen. Juul
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 311 weergaven
- 1 follower
-
-
Yeap, weer een Bobtape. Rob Out op Radio 3 met Goud van Out. Waarschijnlijk uit 1976, maar dat wordt vast wel weer duidelijk als lezers naar het programma hebben geluisterd. Dus als er mensen zijn die een aanvulling kunnen geven over de uitzenddatum? Out heeft het op de tape over na een lange tijd weer Goud Van Out ipv de Lexjo. Dank weer aan Bob Bootsma voor het delen. Delen is het nieuwe hebben. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik weet niet of het bestaat, maar ik ben op zoek naar een logo van Radio 3 (tussen 01-12-1985 - 28-01-1994). Wie kan mij helpen?
-
-
- 2 antwoorden
- 381 weergaven
-
-
In deze periode luisterde ik veel naar radio. En zo kreeg ik het Now Summer Dance Festival mee. Wat zoals ik op de band hoor op 3FM is uitgezonden en niet door 538. Now Summer Dance 1997-06-07 op 2 cassettes [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Geen idee of hier meer belangstelling is voor live opnames. Ik heb ook nog een aantal casette's liggen met oude optredens tijdens Koninginnedag op het Leidse Plein in de jaren 90. Het zijn geen complete uitzendingen zoals ik die hier aan tref. Maar voor de liefhebber wellicht leuk? Ik hoor het graag. Veel luisterplezier.
-
-
- 6 antwoorden
- 736 weergaven
- 1 follower
-