Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
We willen dit weekend een oud project nog een keer laten horen! Zoals b.v. de Top 1970, of de Rob 2000 Marathon, of de KX Klassiekers 2012. Welke zou jij nogmaals willen horen? Zaterdag 9-9 vanaf 9.00 uur. Roept u maar!
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
Ah man, bij verder speuren naar oude KX DJs kwam ik Mark van den Akker nog tegen. Helemaal vergeten, maar wat een aparte DJ was dat - in de goede zin ! Kon slechts 1 uurtje vinden (via youtube): [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
De shows die Arjan Snijders en Koop Geersing in 2013 op KX maakten, eerst op zondagmiddag tussen 12 en 1, later op woensdagavond van 7 to 9, heb ik geupload naar het grote archief.. grtz. Benno B.
-
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Ook siepie heeft wat shows gehad op KX. Die zou ik graag horen. Iemand ?
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Deze mist ook nog volledig op stack. Heeft iemand afleveringen?
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 2 followers
-
-
n.a.v. de Facebook post op "For the Love of Music - 2005/2017" met de programmering van november 2008 zou ik graag wat (of alle) afleveringen terugluisteren van het programma van Andrew Makkinga.
-
- 0 antwoorden
- 848 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 625 weergaven
-
-
Zaterdag 2 september 2017 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondagmiddag LIVE Draailijst: Beluister Uur 1: [verborgen inhoud] Beluister Uur 2: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 728 weergaven
-
-
-
Het eindejaarsproject van december 2013. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Van Martijn Richters een mapje Platencast's gekregen uit 2011! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 892 weergaven
-
-
NPO-R1-20170903-2100-2200-Jair-Stein-Radio Doc (de jingle is dood,lang leve de jingle). [verborgen inhoud] Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 842 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 903 weergaven
-
-
hoi, ik heb twee afleveringen van de Verleidelijke 14 geupload. Eentje uit 2008 met Dennis Hoebee en de 1e aflevering uit 2006, met Rob Stenders, die vier jaar later opnieuw werd uitgezonden. grt. Benno
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hoii, ik heb zojuist ruim 30 Trauma-shows van Jeroen Soer uit 2011 in de betreffende map geplaatst. Enjoyyy ! Grt. Benno
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
Zo her en der - en op mijn telefoon (jullie misschien ook!) - wat losse shows kunnen vinden: Peter Doolaard, Canon van de popmuziek: [verborgen inhoud] Rinse Blanksma, Get you KX: [verborgen inhoud] Leo Oldenburger, FreeKX: [verborgen inhoud] Jeroen van Inkel, vanInkel op KX: [verborgen inhoud] Basyl de Groot, Basyl op KX: [verborgen inhoud] (zit ook de laatste uitzending vanuit Vondelpark bij. Ja, ja was niet live, weet ik wel ;-) Nick van Gils, Freakolympnicks: [verborgen inhoud] (edit) eentje vergeten: Annemieke Schollaardt: [verborgen inhoud] En de laatste show van Jeroen Soer op KX: [verborgen inhoud] Was we…
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 2 september 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 2 september 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Waar zijn the Beatles now? Klapper van de week, the Stones. Wat een plaat! Dachten ze in Amerika heel anders over, kwam met moeite bij de bovenste 50. Bijzonder aan deze (dubbele…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-