Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by SIrhc,

We willen dit weekend een oud project nog een keer laten horen! Zoals b.v. de Top 1970, of de Rob 2000 Marathon, of de KX Klassiekers 2012. Welke zou jij nogmaals willen horen? Zaterdag 9-9 vanaf 9.00 uur. Roept u maar!

• 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. Gast Evers Tom
    Started by Gast Evers Tom,

[verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  3. Gast Evers Tom
    Started by Gast Evers Tom,

[verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. Started by MarcelteB,

Ah man, bij verder speuren naar oude KX DJs kwam ik Mark van den Akker nog tegen. Helemaal vergeten, maar wat een aparte DJ was dat - in de goede zin ! Kon slechts 1 uurtje vinden (via youtube): [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 2k weergaven
  5. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 2,6k weergaven
  6. Started by Kronkel71,

De shows die Arjan Snijders en Koop Geersing in 2013 op KX maakten, eerst op zondagmiddag tussen 12 en 1, later op woensdagavond van 7 to 9, heb ik geupload naar het grote archief.. grtz. Benno B.

• 5 antwoorden
    • 2k weergaven
  7. Started by MarcelteB,

Ook siepie heeft wat shows gehad op KX. Die zou ik graag horen. Iemand ?

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. Started by BENN0,

Deze mist ook nog volledig op stack. Heeft iemand afleveringen?

9. Started by BENN0,

n.a.v. de Facebook post op "For the Love of Music - 2005/2017" met de programmering van november 2008 zou ik graag wat (of alle) afleveringen terugluisteren van het programma van Andrew Makkinga.

10. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 625 weergaven
  11. Zaterdag 2 september 2017 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondagmiddag LIVE Draailijst: Beluister Uur 1: [verborgen inhoud] Beluister Uur 2: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 728 weergaven
  12. Started by SIrhc,

[verborgen inhoud](2012)

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. Started by SIrhc,

Het eindejaarsproject van december 2013. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  14. Started by SIrhc,

Een leuke aanvulling: Jeroen van Inkel op KX!! [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 989 weergaven
  15. Started by SIrhc,

Van Martijn Richters een mapje Platencast's gekregen uit 2011! [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 892 weergaven
  16. NPO-R1-20170903-2100-2200-Jair-Stein-Radio Doc (de jingle is dood,lang leve de jingle). [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 842 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 903 weergaven
  18. Started by Kronkel71,

hoi, ik heb twee afleveringen van de Verleidelijke 14 geupload. Eentje uit 2008 met Dennis Hoebee en de 1e aflevering uit 2006, met Rob Stenders, die vier jaar later opnieuw werd uitgezonden. grt. Benno

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  19. Started by Kronkel71,

Hoii, ik heb zojuist ruim 30 Trauma-shows van Jeroen Soer uit 2011 in de betreffende map geplaatst. Enjoyyy ! Grt. Benno

• 5 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  20. Started by Tino,

Uitzendingen uit 2010 toegevoegd; [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 933 weergaven
  21. Started by Tino,

Het schoot me vanmiddag te binnen dat Eddy is gestart bij NH radio. Via de site wilde ik het programma terugluisteren, maar (niet van deze tijd!) juist dit programma is niet beschikbaar. Heeft iemand het misschien opgenomen?

• Treurig
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  22. Started by MarcelteB,

Zo her en der - en op mijn telefoon (jullie misschien ook!) - wat losse shows kunnen vinden: Peter Doolaard, Canon van de popmuziek: [verborgen inhoud] Rinse Blanksma, Get you KX: [verborgen inhoud] Leo Oldenburger, FreeKX: [verborgen inhoud] Jeroen van Inkel, vanInkel op KX: [verborgen inhoud] Basyl de Groot, Basyl op KX: [verborgen inhoud] (zit ook de laatste uitzending vanuit Vondelpark bij. Ja, ja was niet live, weet ik wel ;-) Nick van Gils, Freakolympnicks: [verborgen inhoud] (edit) eentje vergeten: Annemieke Schollaardt: [verborgen inhoud] En de laatste show van Jeroen Soer op KX: [verborgen inhoud] Was we…

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  23. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud]

• 8 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. Started by MarcelteB,

Misschien niet voor het archief, maar ik denk nog een stel VIPcasts te hebben. In mijn herinnering nooit echt uitgezonden, maar alleen podcasts met BN'rs. Is dat het waard om mijn stoffige zolder op te gaan?

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  25. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 2 september 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 2 september 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Waar zijn the Beatles now? Klapper van de week, the Stones. Wat een plaat! Dachten ze in Amerika heel anders over, kwam met moeite bij de bovenste 50. Bijzonder aan deze (dubbele…

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.