Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  2. Van de Golden Radio NL server 1 jaar Hofstad Radio Den Haag [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

3. Keep in touch with the Dutch ': Symposium marking the ninetieth anniversary of international radio broadcasting in the Netherlands, 1927-2017. June 1 2017, 1400-1800, Doelenzaal Singel 425, Amsterdam, Netherlands On 1 June 1927 Queen Wilhelmina Officially inaugurated international radio broadcasting from the Netherlands with a speech to listeners in the Dutch colonies. This transmission Attracted attention from all over the world as it was one of the first times that sound had been TRANSMITTED via radio waves across Such a distance. In the decades That followed Dutch radio makers continued to play a pioneering role in international broadcasting, experimenting with new…

• 0 antwoorden
    • 564 weergaven
  4. Started by BENN0,

n.a.v. de Facebook post op "For the Love of Music - 2005/2017" met de programmering van november 2008 zou ik graag wat (of alle) afleveringen terugluisteren van het programma van Andrew Makkinga.

5. Started by Tino,

Ik plaats 'm ook even hier; [verborgen inhoud] Link geldig tot 1 december.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  6. Uur 1 (09:00 - 10:00) - Giel Beelen (hij presenteert dit uur dronken) [verborgen inhoud] Uur 2 (10:00 - 11:00) Domien Verschuuren [verborgen inhoud] Uur 3 (11:00 - 12:00) Domien Verschuuren [verborgen inhoud] Uur 4 (12:00 - 13:00) Claudia de Breij [verborgen inhoud] Uur 5 (13:00 - 14:00) Claudia de Breij [verborgen inhoud] Uur 6 (14:00 - 15:00) Rob Stenders [verborgen inhoud] Uur 7 (15:00 - 16:00) Rob Stenders [verborgen inhoud] Uur 8 (16:00 - 17:00) Domien Verschuuren [verborgen inhoud] Uur 9 (17:00 - 18:00) Domien Verschuuren [verb…

7. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 0 antwoorden
    • 718 weergaven
  8. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met in deze editie aandacht voor de Mi Amigo USB-stick: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: bert kaempfert - a swingin' safari fatback band - goin' to see my baby nena - jung wie du bram biesterveld - oh schone vrouw marianne faithfull - house of the rising sun chi-lites - if i had a girl cilla black - baby it's you new york city - reach out fixkes - seventies chainska brassika - don't you try mireille mathie - aujourd'hui je reviens eloise laws - love factory johnny kendall & the heralds - sinds ik jou daar zag staan josé luis perales - y tu te vas detroit emeralds - feel the need in me

• 0 antwoorden
    • 656 weergaven
  10. 12 december [verborgen inhoud] 13 december [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 556 weergaven
  11. Ik vond op Youtube een mooie jinglecompilatie van HitRadio Veronica en Veronica FM. Alle credits naar de poster daar: Rowin Dreef. Maar ik kon het niet laten om deze met jullie te delen in de vorm van een mp3. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 948 weergaven
  12. Een leuk programma van 34 jaar gelden met muziek uit een geweldig muziekjaar, gepresenteerd door een uitstekende DJ: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 402 weergaven
  13. [verborgen inhoud]

14. Started by Bertus Biervilt,

Beter laat dan nooit… 19330919 AVRO - Doe Hans, Wilhelmina, Willem Vogt - Prinsjesdag [verborgen inhoud] 19500919 RNW - Herman Felderhof, Jan de Visser, Paul de Waart, Juliana - opening Staten Generaal [verborgen inhoud] 19610919 Polygoon - Philip Bloemendal, Juliana - Prinsjesdag [verborgen inhoud] 19630919 RNW - Godfried Bomans - Jacob Grimm 100 jaar dood [verborgen inhoud] 19640919 2100 VARA - Jan Willem Hofstra - Promenadeconcert - Laatste [verborgen inhoud] 19770919 1900 AVRO - Jan Steeman - Steenen tijdperk.mp3 [verborgen inhoud] 19770919 2005 AVRO - Ad …

• 0 antwoorden
    • 529 weergaven
  15. Started by jan227,

Jarenlang stonden op een omroepsite de hoorspelen over Olivier B Bommel. Inmiddels is een en ander weggesaneerd, en kreeg ik de vraag of ik de afleveringen nog had, en of ik ze beschikbaar wilde stellen. Ik heb een Mediafire folder aangemaakt, en daar heb ik ze neergezet. Het zijn 770 files, dus dat kost wat tijd van overhalen.... Lees ook de text folder! Als er hier liefhebbers zijn, ze staan hier: [verborgen inhoud] Mocht iemand problemen hebben met deze posting, hoor ik het graag. Ik zal ze dan verwijderen. Groeten, Jan

• 0 antwoorden
    • 527 weergaven
  16. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 914 weergaven
  17. Started by Andree,

wel erg jammer is dat je niets kan vinden van dit radio station op internet, die de zeezenders opvolgde, zelfs wikipedia staat niets beschreven

• 0 antwoorden
    • 672 weergaven
  18. Started by h.roos,

Radio555-20100121-0600-2100-Nederland helpt Haïti. 0600-0800-Sander de Heer-Menno de Boer. [verborgen inhoud] 0800-1000-Edwin Evers-Giel Beelen. [verborgen inhoud] 1000-1200-Tim Klijn-Jurjen Gofers. [verborgen inhoud] 1200-1400-Ruud de Wild-Erik de Zwart. [verborgen inhoud] 1400-1600-Frits Spits-Coen Swijnenberg. [verborgen inhoud] 1600-1800-Dennis Ruyer-Rob van Someren. [verborgen inhoud] 1800-2100-Jeroen van Inkel-Rob Stenders. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn voor het Digitaliseren. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 581 weergaven
  19. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: sandra & andres - let us pray together boudewijn de groot - ze zijn niet meer als toen monotones - edison george baker selection - i wanna love you raymond van het groenewoud - aalst chuck berry - my ding-a-ling hunters - the consul of sidney mouth & mcneal - hello-a four tops - left with a broken heart martine bijl - die jongen van de groot brainbox - summertime oscar harris & twinkle stars - come see about me beatles - and your bird can sing tic-tac-toe - ich find dich scheisse champagne - rollerball amsterdam - feeling heavy bollan…

• 0 antwoorden
    • 746 weergaven
  20. Normaal-AlfredLagarde-1980-PresentieLP [verborgen inhoud]

21. Started by David Peeters,

15-06-2011 [12.00-14.00] Gerard Ekdom - De lunchbox - De 3 vragen - 3FM Request - Bellen met Martin Gaus - Kaarten te winnen voor het Solar Weekend Festival - Holy Moly wat zit er onder het folie (vragen aan Michiel Veenstra, Paul Rabbering, Frank Dane) - Een jingle uit de oude doos - Dokter Pop - Wat ging er allemaal fout vandaag? [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Started by capitalguy,

ik vond deze foto van edwin evers tussen mijn spullen

• 0 antwoorden
    • 913 weergaven
  23. Started by Moby,

Radio 5 Jan Steeman Arbeidsvitaminen 65 jaar 2011 [verborgen inhoud] 2011-24-02-1000-1100 [verborgen inhoud] 2011-24-02-1100-1200 Groet, Moby.

24. Started by jan V,

1980-01-26 De lach of ik schiet show 1300-1400 NCRV [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 325 weergaven
  25. VOO H3 19790525 Lex Harding De Nederlandse Top 40 overgaand in Programma PVDA NOS Avondspits Frits Spits [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.