Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
25 September 1967 World in action over Caroline deel 2 Deze documentaire stond al eerder op YouTube, maar deze is in een iets betere kwaliteit. Veel bla bla van Ronan, maar wel leuke actie shots van Robbie Dale. En ook Robbie Dale en Johnny Walker in Amsterdam. This episode of World In Action has been posted on Youtube before, but this is one is in better quality. Lots of talking by Ronan, but also nice action shots of Robbie Dale on board. And also Robbie Dale and Johnny Walker in Amsterdam. From the analog archives of Martin v.d Ven Oorspronkelijk analoog materiaal afkomstig uit het archief van Martin van der Ven
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 940 weergaven
-
-
Ik heb op spotnet (usenet) een nieuwe blu ray gevonden over Veronica. Veel beelden waren mij bekend, maar sommige weer niet. Op YouTube staat een promo.
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 8 november 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week een UK Top 40 op verzoek van een vaste Engelse luisteraar: een lijst van 54 jaar geleden! Op 1 vinden we Roy Orbison met Only The Lonely. We draaien ook het b-kantje Here Comes That Song Again. Nieuw in de top 40 zijn: Buddy… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 870 weergaven
-
-
hallo forumleden, ik lees hier in dit subforum vaak iets over tipparade 1965. Bij mijn weten begon die in 1967. Kan iemand uitleggen hoe dit precies zit? gr niels
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Caroline 558 Chuck Reynolds Saturday 26 November 1988 0655-0740 UK time [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 797 weergaven
-
-
Caroline 558 Chuck Reynolds Sunday 20 November 1988 0815-0900 UK time [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 715 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 9 november 2014[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en woensdag 12 november 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] ​Wow, wat een pracht-titels weer vandaag! Ik bedoel, als de eerste drie nummers Baby Love, Big Man in Town en Don’t Let Me Be Misunderstood zijn, dan kan dat eerste uur niet meer kapot. Dat laatste lied overigens niet in de uitvoering van The Animals, want die komt pas in… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 0 antwoorden
- 846 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
timridder0103197615001600a [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 914 weergaven
- 1 follower
-
-
laser5581912198418001900davechaney [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
- 1 follower
-
-
radioseagulllptop20andyarcher1 [verborgen inhoud] radioseagulllptop20andyarcher21002200 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 865 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
- 0 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
Caroline 558 Johnnie Blackburn 09 June 1990 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 836 weergaven
-
-
Iemand zin om ze alle 50 op een rij te zetten? [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline 558 Ricky Jones 1500-1530 UK time 15 April 1990 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 889 weergaven
-
-
Dat ik zendamateur ben zal niemand op dit forum ontgaan zijn denk ik. Afgelopen jaar is er een nieuwe club zendamateurs ontstaan die niet meer bij de al reeds zijnde verenigingen vinden dat ze willen aantreffen. Dus een nieuwe club genaamd DKARS- Dutch Kingdom Radio Amateur Society . Ook ik draag ze een zeer warm hart toe. Ze hebben een prachtig maanblad dat elke keer gratis te downloaden is. En je kunt ook nog donateur worden om het werk te ondersteunen. Een paar weken geleden werd ik gevraagd om een stukje over Radio Veronica, de zeezender,te schrijven. Want een zender op een boot? en was er ook een rol voor zendamateurs dan wel bijna zendamateurs ? Welnu, ik heb …
-
- 9 antwoorden
- 6,1k weergaven
-
-
Am 6.12.2014 soll auf Wartburgradio 96,5 die "DRITTE SEEPIRATEN NACHT" um 20.00 Uhr noch einmal wiederholt werden. Die Gäste der Sondersendung PIRATE TIME sollen Peter und Werner Hartwig sein, welche die Sendung NSG-DX auf RNI mit gestalteten. www.wartburgradio.com Gruss Reiner
-
- 0 antwoorden
- 981 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: ​Presentatie: Rob van Wezel. Uitzending op zaterdag 1 november 2014 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 1 november 2014 van 17.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 17.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Herinnert u zich deze nog, nog, nog, nog? Scrambled Eggs Oh, my baby how I love your legs Yesterday Volgens de overlevering geschreven door Paul. Meer dan 2.500…
-
Iemand enig idee wie de presentator is? [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
1964 World in action over Caroline deel 1 Deze documentaire stond al eerder op YouTube, maar deze is in een iets betere kwaliteit. 50 jaar geleden, het is wat. This episode of World In Action has been posted on Youtube before, but this is one is in better quality. From the analog archives of Martin v.d Ven Oorspronkelijk analoog materiaal afkomstig uit het archief van Martin van der Ven
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 1 november 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie ​Vorige week liep het mis met het tweede uur van de UK Top 40 van 27 oktober 1973. Daarom proberen we het nog eens opnieuw. Op één David Cassidy met Daydreamer/The Puppy Song. David Bruce Cassidy is geboren in New York op 12 april 1950. Van 1970 tot… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]