Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.189 discussies in dit forum
-
Internationaal het weekend in met Walter Simons en Simon Barrett. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 682 weergaven
-
-
Zondagmiddagmatinee en Radioavondblad met Nico Stevens en Ad Roberts. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
Walter Simons met 21 jaar Radio Caroline. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Een niet gedateerde opname van Laser 558. Stond op een cassette waar eigenlijk een Monique programma moest staan. Vermoedelijk is het een opname uit begin 1985 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 773 weergaven
-
-
Nico Stevens met onder andere de eerste boord top 5 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 675 weergaven
-
-
-
Blij het weekend in met Henk Krol. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 686 weergaven
-
-
WillLuikinga, Peter de Vries, Ad Roberts en Tom Hardy [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 893 weergaven
-
-
Het is een begrip in radioland, de Soulshow met Ferry Maat. En vandaag bestaat hij precies 40 jaar! Hierbij de allereerste op Radio Noordzee, in de middag van 4 november 1973. Nadat RNI moest sluiten verhuisde de show naar Hilversum III, hij kwam mee met Ferry Maat die naar de TROS vertrok. Ik herinner me dat in de Soul show in de jaren '80 een soort jinglerubriekje zat, waar ik destijds aardig wat Noordzee-jingles heb opgenomen. Tja, mooie tijd was dat.... Maar hiermee begon het dus:[verborgen inhoud] Helaas is de kwaliteit niet perfect, maat toch veel plezier! Jan-Fré
-
- 1 antwoord
- 782 weergaven
-
-
Jeroen Woelwater, Peter de Vries, Dominique Vautrin, Ad Roberts en Johan Visser. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 763 weergaven
-
-
Ik zoek specials van de Rolling Stones die destijds zijn uitgezonden bij Radio Veronica. Onder andere de lex Harding show, 12/13/14 juli, 1972, Rolling Stones dag 12 Oct, 1973, en er is wat geweest op 16 sept, 1973 In ieder geval in betere kwaliteit als wat er circuleerd. Zou mooi wezen Weet niet of er nog meerdere specials, interviews ooit zijn geweest Gr ray
-
- 37 antwoorden
- 8,2k weergaven
- 1 follower
-
-
De tweede dag van het feestje. Ontvangst is niet altijd geweldig, [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
-
-
21 jaar Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 899 weergaven
-
-
-
Voor wie hem nog niet heeft. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 744 weergaven
-
-
Voor de verzamelaars. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
-
-
Fergie McNeal met Jamming 963. Volgens de cassette is dit de eerste keer van of Fergie of het programma. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 807 weergaven
-
-
Ik weet niet of de naam van de presentatie klopt. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 800 weergaven
-
-
-
Ad Roberts, Peter de Vries en Ds Toornvliet. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Een eentje zonder tijd: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Dave Richard op 519. Geen tijdwaarneming gehoord. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 717 weergaven
-
-
De dag van de Elfstedentocht. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 755 weergaven
-
-
Ad Roberts en Maarten de Jong. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
Met deze keer weer een aantal verrassende onbekende artiesten (bijvoorbeeld Jenny Polak uit Arnhem) en een mooi instrumentaaltje van Q65 van vinyl. Ook de mooiste van (zoals meen ik Andre van Duin ze noemde) de Plastic Beker Selection, little green bag komt voorbij, evenals Cuby en nog vele anderen. Het geheel weer doorspekt met Veronica jingles uiteraard, en voorzien van al dan niet zinnig commentaar van ondergetekende. Veel luisterplezier met Nederbeat op 192! Groet, Jan van Weeterloo
-
Ook een bekende. Voor wie hem nog niet heeft: [verborgen inhoud] De lijst vind je hier: http://www.hitnoteringen.nl/start/radio-caroline/caroline-top-50-nl/
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-