Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.189 discussies in dit forum
-
Joyride met Rene Boeve en Luc van Rooij. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 687 weergaven
-
-
Erwin van der bliek met de kop in de wind. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
-
-
Richard Tompson en Johan Visser. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 762 weergaven
-
-
Ron van der Plas met de kop in de wind. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 652 weergaven
-
-
Broodje Ross met Erik Beekman. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 754 weergaven
-
-
Opstaan met Ron van der Plas. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 680 weergaven
-
-
Koffietijd met voor de eerste keer Conny Vandenbos. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 659 weergaven
-
-
De American Texas Top 40 met Erwin van der Bliek. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 629 weergaven
-
-
-
Martin Fisher, Mark Clarks en Stuart Russell. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 997 weergaven
-
-
Een topic waarin je de nieuwe aanwinsten voor je Veronica collectie kunt tonen. Op het "oude" forum zag je in een soortgelijk topic nog wel eens wat voorbijkomen, dus... Vandaag heb ik mijn collectie ook weer wat kunnen uitbreiden. Met enkele direct Veronica gerelateerde zaken en met enkele indirecte zaken. Allereerst: Een volgens mij originele studiotape (volspoor mono) met een sponsorkwartier, in doosje. Helaas klopt het doosje niet met de tape. De tape is uitgezonden op 22-5-1966, echter het doosje geeft 30-10-'66 aan. Het mag de pret niet drukken. Het betreft een zeer goed behouden opname van "Radio Renault", door Willem Duys. I…
-
- 11 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
Uutje Walter Simons. Naam van het programma niet meegekregen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 689 weergaven
-
-
Koffietijd met Krijn Torringa. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 772 weergaven
-
-
Deze dag was er geen Top 50. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 701 weergaven
-
-
Walter Simons en Arie Zwets draaien nonstop. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
-
-
Broodje Ross met Erik Beekman. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 733 weergaven
-
-
Een aardig compleet dagje. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 792 weergaven
-
-
Lekker weer luisteren aanstaande zaterdag naar Nederbeat op 192 Deze keer weer diverse verrassende platen uit de schatkamer der vaderlandse popmuziek, o.a. Young Sisters, Mike & Michael, Bintangs, Tee Set, een bijzondere uitvoering van I see your face again etc etc. Ver na de thee, tenzij je die ook 's avonds drinkt, of toch.... rond 19.45, the After Tea Groet, en veel luisterplezier, Jan
-
- 0 antwoorden
- 818 weergaven
-
-
-
Deze middag geen Top 50. Weet iemand welke tune Fred van Amstel aan het einde van programma gebruikt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
En weer een complete Top 50 met Erik Beekman. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Beste medeliefhebbers, Ik ben op zoek naar de Mi Amigo Top 50 van 26 juni 1976, gepresenteerd door Peter van Dam. Een speciale aflevering voor mij, want ik was 16 jaar, op eigen gelegenheid naar Playa de Aro afgereisd. In deze top 50 mocht ik groeten doen aan het thuisfront. Ik was op de dag van uitzending niet in de mogelijkheid om die uitzending op te nemen. Heeft iemand van jullie of weet een van jullie iemand die deze opname(n) mogelijk in zijn of haar bezit heeft? Ben erg benieuwd. Een zoeken op deze site heeft vooralsnog niets opgeleverd, hoewel er van 1976 Mi Amigo best wel wat materiaal is. Met dank en een groet, Ed
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Drie Mi Amigo programma's van 14 oktober 1978. De laatste zaterdag in het leven van Radio Mi Amigo. Met de laatste Jukebox met Ton Schipper. Die nam afscheid omdat hij (volgens mij) in dienst moest. Hij zou nog 1 week Keukenpret doen en vertrok inderdaad die vrijdag daarop met een klapper! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Jan- Fré Laatste keukenpret in de link hierboven moet natuurlijk laatste Jukebox zijn JF
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Een redelijk complete dag. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 761 weergaven
-