Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 561 weergaven
  2. [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 719 weergaven
  3. Harde schijf opruiming: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 609 weergaven
  4. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 820 weergaven
  5. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

Ik wil even opmerken dat het hoofd van de tipparade niet correspondeert met de lijst die daaronder staat. Deze is nog van afgelopen week. Het is misschien beter om die lijst zolang te verwijderen totdat de nieuwe geplaatst wordt.

• 0 antwoorden
    • 729 weergaven
  6. Started by erco59,

Stukjes Jan Van Veen en Joost Den Draayer 11h50-13h Bad sound quality -Cuts- Recorded in France [verborgen inhoud] Eric C.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  8. Started by Jan-Fre,

Beter iets dan niets [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  9. Started by Drumbeat,

Laser 558 John Leeds 1140-1222 05/11/85 (Speed of the recording runs slightly fast for the first 20 minutes) [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  10. En hier gaan we weer verder met dag 3, 25 Juli 1974 [verborgen inhoud] 07.00 - 08.00 [verborgen inhoud] 08.00 - 09.00 [verborgen inhoud] 09.00 - 10.00 [verborgen inhoud] 10.00 - 11.00 [verborgen inhoud] 11.00 - 12.00 [verborgen inhoud] 12.00 - 13.00 [verborgen inhoud] 13.00 - 14.00 [verborgen inhoud] 14.00 - 15.00 [verborgen inhoud] 15.00 - 16.00 [verborgen inhoud] 16.00 - 17.00 [verborgen inhoud] 17.00 - 18.…

11. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op R2R tape. [verborgen inhoud] Met dank aan Jempi Laevaert (die heel veel Caroline Top 50's heeft gedocumenteerd) en Mary en Chris Payne, die deze hebben geplaatst op hun website, kon ik deze dateren : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 236 weergaven
  12. Started by Koos de Ruijter,

Beste verzamelaar, Ik heb veel verzamel spullen van de zeezenders. DVD's, LP's, boeken enz. Ik kan per bericht helaas maar 1 foto toevoegen. Dus houdt mijn komende oproepen in de gaten!! Hartelijke groet, Koos de Ruijter Dieren

• 0 antwoorden
    • 83 weergaven
  13. Started by Vincent,

John Anthony met de Breakfast Show op 02-12-1986. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  14. Started by Vincent,

Tijdens het opruimen van een (oude) harde schijf kwam ik deze 2 opnamen tegen. De lijst van 19/7 was mij nog niet bekend en staat ook nog niet op hitnoteringen.nl. De lijst van 26/7 is wel bekend, alleen de vorige week/aantal weken niet. Ik heb op moment weinig tijd voor uitluisteren van deze twee opnamen. Mocht een van jullie dit willen doen, graag. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  15. Uit 1966 een dikke anderhalf uur Emperor Rosko op Radio Caroline South. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  16. Started by Vincent,

Rene van Elst en Paul de Wit. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 851 weergaven
  17. Started by Vincent,

Arie Zwets met Koffietijd [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 724 weergaven
  18. Started by Jan-Fre,

Wat RNI uurtjes, weer digitaal gemaakt door Vincent: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 809 weergaven
  19. Started by Hans van Mokum,

Radio Antwerpen – diverse stukjes uit programma’s uit 1962. Eenvoudige radio maar heerlijk om naar te luisteren (vind ik) http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AHCW7RS3NMZS.mp3

• 0 antwoorden
    • 862 weergaven
  20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 886 weergaven
  21. Vandaag 40 jaar geleden op de 259 meter: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  22. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 684 weergaven
  23. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 12 april 2015 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en vrijdag 17 april 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​12 april 1965 Achter elkaar ma…

• 0 antwoorden
    • 594 weergaven
  24. [verborgen inhoud]

25. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19750724-0600-0800-Nonstop-BertBennett-WelkomInDeWereldDerWakkeren MiAmigo-19750724-1600-1800-PeterVanDam-MetPeterGaatHetBeter.mp3

• 0 antwoorden
    • 792 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.