Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Voorstelen

Featured Replies

Geplaatst

Mijn naam is Remco en opgegroeid met de TROS donderdag, de Veronica vrijdag van eind jaren 80 en begin jaren 90 en het Radio 538 van de jaren 90. Vooral de hitparades hadden mijn aandacht en eigenlijk nog steeds. Ik hoop in dit cafe op mooie gesprekken over de radio en aanverwante zaken te kunnen voeren.

Geplaatst

Mijn naam is Remco en opgegroeid met de TROS donderdag, de Veronica vrijdag van eind jaren 80 en begin jaren 90 en het Radio 538 van de jaren 90. Vooral de hitparades hadden mijn aandacht en eigenlijk nog steeds. Ik hoop in dit cafe op mooie gesprekken over de radio en aanverwante zaken te kunnen voeren.

Welkom!

Dat doet mij herinneren aan mijn jeugd. Met pa een dagje mee op stap. Hij aan het werk en ik draaiend aan de radio als hij bij de klant was. Wanneer we een keer door Hilversum reden, was ik goed aan het opletten waar alle studio's zaten, vooral die van Veronica.

Geplaatst
  • Auteur

Ben zelfs in het pand van veronica geweest in 1990 voor de oplossing van de radiorebus in de Top 40. Wat een avontuur was dat zeg! Zit je daar in de radio studio met Erik de Zwart en allemaal bekende jocks die in en uit liepen. Leuk vond ik om te zien hoe er toen radio werd gemaakt: geen computer maar cd spelers, draaitafels, ik geloof ook een bandrecorder en van die jingle apparaten (weet even niet meer hoe dat heet). Mooie herinnering!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.