Spring naar bijdragen

Voorstelen


musicmaster40

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Remco en opgegroeid met de TROS donderdag, de Veronica vrijdag van eind jaren 80 en begin jaren 90 en het Radio 538 van de jaren 90. Vooral de hitparades hadden mijn aandacht en eigenlijk nog steeds. Ik hoop in dit cafe op mooie gesprekken over de radio en aanverwante zaken te kunnen voeren.

Welkom!

Dat doet mij herinneren aan mijn jeugd. Met pa een dagje mee op stap. Hij aan het werk en ik draaiend aan de radio als hij bij de klant was. Wanneer we een keer door Hilversum reden, was ik goed aan het opletten waar alle studio's zaten, vooral die van Veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelfs in het pand van veronica geweest in 1990 voor de oplossing van de radiorebus in de Top 40. Wat een avontuur was dat zeg! Zit je daar in de radio studio met Erik de Zwart en allemaal bekende jocks die in en uit liepen. Leuk vond ik om te zien hoe er toen radio werd gemaakt: geen computer maar cd spelers, draaitafels, ik geloof ook een bandrecorder en van die jingle apparaten (weet even niet meer hoe dat heet). Mooie herinnering!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.