Posted February 1, 201213 yr Het was in de zomer van 1996 dat de politiek in Den Haag had bedacht dat de Omroepen ook bij de radio aan "Billboarding" mochten doen. Dus bij de aan- en afk. "dit prog. werd mede mogelijk gemaakt door.............' Onze marketing afd. had kontakt met Heineken en die voelde daar wel wat voor bij het programma Poster. En dan zouden we ook meer concerten gaan opnemen en via Internet de beelden verspreiden. Samen met (toen)Â NOS technicus Herman Dales tegenwoordig werkzaam bij Radio 2, maakte ik een demo hoe zoiets er uit zou komen te zien ( nou ja horen). Het is er nooit van gekomen en ik weet niet meer waarom............ Misschien is toen wel dat TV programma ervoor in de plaats gekomen;"Vrienden van Amstel live", ik weet het niet meer. Maar ik heb nog wel de CD bewaard, gelukkig maar want hier kun je de demo horen. De datum: 22 november 1996. Ik heb 'em wel eens eerder beschikbaar gesteld maar toch een aardig document. Juul http://www.mijnbestand.nl/Bestand-V4WEOKUOTZ3J.mp3
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.