Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

't Is wat......

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb ook een KPN gerelateerd mailadres. Bij een "dochter" van KPN. Maar mooi dat ik geen mail meer heb. Behalve m'n Norderney en Gmail dan.

Hier kun je alles lezen:

http://tweakers.net/nieuws/79944/kpn-haalt-maildienst-offline-na-publicatie-accountgegevens.html

Juul

Geplaatst

Ja, da's een fijn verhaal..

het heeft ook wel wat impact bij ICT bedrijven, kan ik je melden. Ik wil niet zeggen dat er mensen nerveus zijn, maar ik zag net toch bij iemand de koffie over het bekertje gaan.. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja en dan zeggen ze dat je het wachtwoord moet veranderen.....maar ja moet je eerst in de mailserver kunnen en die ligt plat.

Enfin,

Ik wacht op nadere berichten.

Juul

Geplaatst

Denk ook ff aan andere accounts, waar je hetzelfde wachtwoord gebruikt... ;)

Geplaatst
  • Auteur

Het werkt hier weer en ik hoef m'n wachtwoord niet te veranderen want wij hebben nooit wat besteld bij een "baby winkel" (hi)

http://www.nu.nl/algemeen/2738588/gelekte-e-mailgegevens-niet-van-kpn.html

Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.